Üye adı:Klas_Yatırımcı
Kayıt tarihi:11 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19215
Üye puanı:2573
Takipçileri:104
Takip edilen:52
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Küresel piyasalarda olumlu bir veri yok fedden yumuşama yok yani btc düşmeye devam eder kuru laf kalabalıgına gerek yok
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Sistem 3 alıp 1 vermeye milleti alıştırmış gözüküyor 3 verip 1ini geri alan yatırımcılar mutluluktan havaya uçuyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Aaa btc uçmuş boyuna yükseliyor 30u kırmış gitmiş tüh napacaz şimdi
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Çıkış falan yok aynı adamlar 18 20 arası alıp satıyor 20de shorluyorlar 18de longluyorlar bunları daha çok parası olan birilerinin patlatması gerek yoksa yine burdan düşmeye devam eder
frikuva için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Market içi paralarla 18 20 arası cirit attırıyorlar alanlarlarda satanlarda aynı adamlar
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Sen buna yükselişmi diyorsun düşüşlerin ufak bir düzeltmesi bu trend düşüş devam eder
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()ABD Borsaları Açıldı.
S&P 500: -2,25%
Nasdaq: -2,97%
Dow Jones: -1,58%
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()100ü fiyatlasa bile 100 gelirse yine düşer
Executive için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Şaka gibi bu arkadaşın bu yorumuna birisde like atmış ben aylardır mal almayın diyorum 52kdan sonra alt coinlere bulaşmayın diyorum devamlı yükselecek diyenler haklı bulunup ben suçlu oluyorum komediye bak bu adamlara inanıp coin alanlarda para kalmadı
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Fedden 1 2 gün önce mal toplamalar başlayabilir bu normal eger 75 gelecekse mal toplanabilir ama 100 gelirse anında satarlar
Yako54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ne grafigi ne hocası hepside tırı vırı aylık kapanışı görmeden mal almayın bu kadar açık ve net
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()binance 4 tane alt coini delist etti hepside btc den daha iyi direniyorlardı ayıya btc delist edilmeli çünkü boyuna düşüyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ayı piyasasında ucuzluk istemek normalde yükseliş bekleyenler çölde su arıyorlar
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Hadi bakalım btc salla göbegi fiyatlamaya başla 75i
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()CME FedWatch'a göre, Fed'in Kasım ayındaki toplantıda 75 baz puan faiz artışı yapma ihtimali %96.8 seviyesine yükseldi.
Kasım ayında;
•50 baz artış ihtimali %0
•100 baz puan faiz artış ihtimali ise %3.2 oldu.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Fed swap piyasaları, Fed Faizinin Mart 2023'te %4.85 ile zirveye ulaşacağını gösteriyor.
Fed swap piyasaları, Kasım ayında 75 baz puanlık bir artışa kesin gözüyle bakıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Bak dostum bu piyasa ayıda yani düşüşler normal daha çok düşmesi lazımki insanlara ucuzluk vaat edilsin ben bir alım bekleyen olarak tatmin olmadım bu düşüşlerden daha okkalı market kampanyaları olmazsa almam
Yako54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Enflasyon düşük gelse yine düşecekti çünkü ayı finali için zaman daralıyor
Orhankeles için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ayı finaline gidiyoruz adım adım
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Hadi geçmiş olsun alın size btc