Üye adı:Klas_Yatırımcı
Kayıt tarihi:11 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19214
Üye puanı:2573
Takipçileri:104
Takip edilen:52
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()21400 red yedi 19a geri kaçacak yazdım zaten ben buraya
dolarmıdolmazmı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Marjinden uzak durun kardeşim 10 işlem açarsın 9unda kazanırsın son işlemde sıfırlarsın spot toplayın bogayı bekleyin
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ftx borsasında sadece 130 btc kalmış cz amacına ulaştı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ben sana o zamanda dedim piyasa anlık degişebilir 21400ü kıramazsa yine geri kaçacak dedim ftx olayı haberi gelince rüzgar tersne döndü bunu göremiyorsan bence yatırım yapma buraya
dolarmıdolmazmı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Hepsi bahane ayı döngüsü bi şekilde ilerlemek zorunda zamanı gelince piyasa kendi güzel haberinide kendi yaratacaktır
artıdeğer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ne 18i 17166 geldi yani yeni dip
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Bence bugünlük düşüş bitti sonrasına bakacaz mal toparladım biraz
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Şimdi beni anladın mı kan gölüyle neyi kastetmişim
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Kan gölü derler buna alım yapın
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Yüzde 15 daha alım yaptım
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Busd dada oynaklık var 1 dolar seviyesini buda kaybetmesin
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Boşver kan gölünde biraz mal toparla
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ftt dibi boyladı sabaha önüne sıfır alırsa cz fttc olarak piyasaya tekrar sürer artık
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Başımız döndü coinler zaten sarhoş oluk bakalım gece uzun nakitleri tüketmeyin
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Anc ordan 4x mi yapık
fırat33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Fttc çıkarırlar ne olacak sanki yatırımcıda alışkın zaten
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Parçalı nakitleri ateşleyecen 16kda gelebilir 14de gelebilir 13900 son durak zaten ora gelirse yüzde 90 girerim mala
durgunates23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Nakiti olanlar parçalı mal toplasın full girmeyin daha ucuz kampanyalar olabilir efsane kasım indirimleri bunlar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ben yüzde 20 alım yaptım bayılırım kan gölüne
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Kan gölünde mal toplayın gençler boş durmayın