Üye adı:Klas_Yatırımcı
Kayıt tarihi:11 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19208
Üye puanı:2571
Takipçileri:104
Takip edilen:52
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Kurumsallar bidaha zor girer bu işe böyle bir saçmalıkmı olur 14 aydır aralıksız düşüşmü olur
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Bu piyasa bir algı piyasasıdır kaçta aldı onu bilmiyoruz ama zararında dayanabilinecek bir boyutu vardır bundan umut kesilmeye başlandı en azından öyle bir algı oluştu yani zararına satışlar artabilir
SARISEVMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Coinbaseye çok btc aktarıldı diyorlardı satmaya başladılar galiba
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Bundan bi halt olmaz iyice gözden düştü
SARISEVMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Çöpün gözünü seveyim o bile prim yaptı bu sürekli düşüyor
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()btc den başka düşen bişey yok dünyada gereksiz bir şey oldugunu tüm dünyaya ispatladı
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Ben uzak durmak lazım derim bu zımbırdıtan şavtı dagıtık bu btc
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Soygun tuşu açık kalık btc de aylardır
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()ABD 4. Çeyrek Gayri Safi Yurtiçi Hasıla (GSYİH) açıklandı.
Açıklanan: 3.2% Beklenti: 2,9% Önceki: 2,9%
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()btc yi memnun edecek bir veri zor bulunur
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Alt coinlerde daha çok depremler olacaktır enkazında kalanlara geçmiş olsun
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()binance , 5 Ocak 09:00'da aşağıdaki marj ticaret çiftlerini kaldıracak ve alım satımı durduracak:
Çapraz Marjin Çiftleri:
? FET/BTC, FET/BUSD, FET/USDT
? FORTH/BUSD, FORTH/USDT
? KEY/USDT
? MBOX/BTC, MBOX/BUSD, MBOX/USDT
? WIN/BUSD, WIN/USDT
İzole Marjin Çiftleri:
? AION/BTC, AION/USDT
? BTS/BTC, BTS/USDT
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()SON DAKİKA: Asgari ücret 8.500? oldu.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Coin sürekli düşmeye devam ederse napacan stakeyi kaldırayım desen 3 günde zor gelir coin spota o zamana zaten paran bitebilir
Kingcapo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Stake akıl işi degil ben söyleyeyim size fiyatı sürekli düşen bişeyin faizi 100 olsa ne olur
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Cz soygun modunu kapatmayı unutuk aylardır herkesi soyuyor
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()binance funding fee kesim ücretlerini 8 saatten 4 saate indirmiş yani her 4 saatte ücret kesilecek bilginiz olsun
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Xcn hangi borsada var ben binance de göremedim
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Dolandırıcılık tam ayyuka çıktı adamlar her türlü çarpıyor
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Funding fee ler inanılmaz oranlarda yükseldi marjinciler dikkatli olun
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)