Üye adı:Klas_Yatırımcı
Kayıt tarihi:11 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19208
Üye puanı:2571
Takipçileri:104
Takip edilen:52
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Komedi onlar ben 52k kırıldıgı gün bu piyasadan arkanıza bakmadan kaçın dedim defalarca çok şişmişti coinler patlayacagı belliydi adamlar devasa paraları tır dorselerine sarıp gittiler ama şerbete dadanan arı yine yoklar şekerin merkezini yine gelecekler
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Aptnin agı çok güçlü yeni dönem boganın yıldızı olacak bunu aylar önce yazdım bakalım neler olacak arzı çok düşük dandikler bogada pek iş yapmaz kurumsalların alması önemli
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, Altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
fırat33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()2025 yazında bavulunu toplayıp gidecen kriptodan devasa bir ayı gelecek o tarihlerde
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Evet apt olarak geçer yeni solana olacak coin o bence
fırat33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()2027de hayatta olacazmı orası bile muamma
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Benim bu bogada favorim aptos coin yeni solana olmasını bekliyorum
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Büyük düşüş seneye bu zamanlarda falan olur o zamana kadar 1 geri 2 ileri olacaktır
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()ABD dolar Endeksi (#DXY), 10 Haziran 2022'den bu yana en düşük seviyesinde işlem görüyor.
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Dostum sürekli düşüş beklemek saçma olur zaten 15k geldi 10 beklersen 10 gelir 5 beklersin burada kimse en dipten alıp en tepeden satamaz bi yerden alıp sabırla bekleyecen spotta ihtiyacın olan parayla buraya giren zaten kendi fişini çeker
Roketci_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Döngüsüne göre hareket edecekse her havlinden 470 480 gün öncesi dibi buluyor yani sıradışı işler olmazsa dip teyit edildi ara yükseliş olacak havling öncesi yine büyük bir düşüş olacak ardından aya çıkacaz
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Bana göre büyük düşüşler bitti bunu defalarca yazdım yine lafımın arkasındayım 30 aralıkta dip teyit edildi 1 2 borsa daha batarsa 13900 14520 gelir onun haricinde kripto yavaş yavaş yukarı atacak kendini 6 10 12k bekleyenler arkasından bakacak bence
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Tokat manyagı yaparlar adamı burda
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Borsada takıl abla para borsada coinde vurguncu dolu
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Bir kez kullanıcı olmak istemiştim degişik bir sistemleri var hoşuma gitmedi fibabank yada odeabank daha iyi
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Konu: gibi gibi
Evet dogru diyorsun milletvekili gibi diyorsun yani
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Konu: gibi gibi
btc az kıpraşmaya durunca sayfaya yaldızlılar damlamaya durmuş 20k falan olsa ben zaten maldaydım derler ne dersin
sadettiin88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Bitco 17kyı kırmak için ugraşıyor ama anında satış yiyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Anam kız diyor ya benim hiç umudum yok demiş eskiden gelin adayı kızın biri malesef kriptolarda bu durumda btc yine yükselir bir gün ama alt coinlerde pek umut yok yeni coinlerle boga yaşanır
SON_GÜMÜŞ_BÜKÜCÜ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Önemli Gelişmeler:
10 Ocak Salı günü 17:00'da Fed başkanı Powell konuşma gerçekleştirecek.
12 Ocak Perşembe günü saat 16:30'da ABD Tüketici Fiyat Endeksi açıklanacak.
(Beklenti: 6,5%) (Önceki: 7,1%)
12 Ocak Perşembe 16:30'da ABD İşsizlik Haklarından Yararlanma başvuruları açıklanacak (Beklenti: 220K, Önceki: 204K)
Bu hafta kilidi açılacak coinlerin listesi şöyle,
#GLMR – 11 Ocak
#APT – 12 Ocak
#SWEAT – 13 Ocak
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Konu: #32394795 Grafik detay ve yorumları
Onları hiç hatırlatma zaten ben sattım deyip çıkıyor adam işin içinden masum takipçilerinde ise zarar kokmuş durumda oluyor bu bir döngü meselesi ve buralardan alanlar 2025e kadar bekleyebilir ama tabi bu btc için geçerli alt coinler için bişey diyemem 2013den bugüne sadece btc ve litecoin kalmış mesela
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)