Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Desteği zorluyor
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bırakın gelsin. Gel hele gel gel
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Dostum aynen öyle alttan düzgün bir alım fırsatı vermeden 3. 6x lerde kalıcı olamaz. 3. 62 diyip işkembeden sallayanlardan olsaydım TL de beklemez 3. 58lerden dalardım. 3. 44lerden 3. 59a ani çıkış yapan bir dolar var. Bunun düzeltmesi gelmeden 3. 62 diye yorum yaparak bu işi yapanları yanlış yönlendiriyorlar. Destek seviyeleri 3. 54x ve kırarsa 3. 52x. Bu benim kanaatim bağlayıcılığı yoktur
Adas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar al- sat kaç parçalı işlem önerirsiniz?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Harikasın dostum bol kazançlar
trayan1824 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()TL de beklenmektedir. Gel aşağı aslanım iyi gidiyorsun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Alacağım zamanı gelince :)
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar alıp satarak parasını büyüten yada bu sayede ev sahibi olan var mıdır?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 5250 dip noktasıdır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Birazdan ana yön yukarı hedef 3. 62 demeye başlarlar :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bu sitede teknik tablo paylaşımı yapan, kur tahmininde bulunan dostlar var. Fakat hiçbiri kaç parçalı işlem yaptığını belirtmiyor. Bir söyleseniz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Kaç parçalı işlem yapıyorsunuz ahali? Yöntemlerinizi aktarır mısınız? Akıl akıldan üstündür. Doğru bildiklerimizin yanında belki hepimiz için faydalı olur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar 3. 40lardan 3. 59a güçlü bir çıkış yaptı fakat iyi bir noktadan alım fırsatı vermedi. Endeksin 97 olduğu dönemlerde de dolar 3. 57 seviyelerindeydi özellikle bugün inceledim 22 Mayısta. Endeks hala güçlü değil. Yarın 3 boynuzlu veriler yeşil ağırlıkta gelirse ne ala 3. 60ı dener, fakat kırmızı ağırlıkta gelirse yön aşağı sarkar. Bist ve ons daki çıkış bugün doları baskılamada etkili oldu. Beni 3. 52ci ilan edenlere Dip Not: 3. 7330 dan 18k ile 7 aydır tersteyim sizden biriyim. Ayrıca 3. 4493 den alıp 3. 5516dan kârdan sattığım 55k TL ile alım kovalamaktayım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar sağ gösterip sol vurur rahat olun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Hala sözünün arkasında mısın :)
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Hem terso, hem düzo
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Senide aramızda görmek isteriz bir an önce TLye geç kardeşim )
Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 52ciler kervanına hoşgeldin :)
Adas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bende sana kıyak bi yorum yapayım babacan. Endeks göçtü :)
Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Endesk değil endeks