Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Kaç parçalı işlem yapıyorsunuz? Kaç parça dolar alıp satmak mantıklıdır?
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Aralık 2016 - Ocak 2017 arası 3. 54den 3. 94e roketleyen ardından 9 aylık periyotta yavaş yavaş 3. 39a çekilen dolar ı unutmadık. Bundan sonra asla full işlem yok parçalı dalalım sabırlı olalım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bankalar kapanınca daha da zıplar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ben 3. 73den tersteyim diye 3. 75 olmaz bu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sen ne yaptın kâr ettin mi :)
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Aynen kardeşim 3. 85 olursa satarım acelem yok. Birde elimde 55k tl de var. Fakat düşüş trendine girmeden alım yapmıyorum :)
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()@Çeyrek__KoKo naber dostum :) 3. 7330 tersten düze çıkmaya az kaldı)
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 7330dan 18k full dolar 8 aydır tersteyim. Selam olsun!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Oha neler oluyor?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Dostum niye 3. 75i beklemedin keşke biraz daha sabır gösterseydin az kaldı o seviyelere
bkrcrk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Her çıkışın bir inişi var. Düzeltme olmadan dolar 3. 40lardan soluksuz 3. 64e çıktı. 3. 6x seviyelere oturması için biraz demlenmesi gerekecek. Veriler 3 gün üst üste harika geldi ve tepe olarak son gücüyle 3. 64ü gördü sonunda tükendi süzülüyor. Artık zirveden yavaş yavaş inme zamanı. Mutlaka düzeltmesi olacaktır. Hedefler 3. 56 3. 52
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Takipteyim babacan :)
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()İkı gündür veriler yeşil yarın tarım dışı istihdam da yeşil gelirse kırar geçer, kırmızı gelirse mendilleri hazırlayın
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ana yön yukarı, ana yön aşağı demek kolay. Lakin üçüncü bir ihtimali kimse dikkate almıyor. dolar ın 1- 2 kuruşluk dar bir banta dalgalanması bi nevi sabit durması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Dostum 3. 62 de olsun sorun yok. Elde TL olduğu sürece her noktadan insiyatif alınır :) Ama düzeltme bekliyorum. 3. 40lardan 3. 59a bir anda fırladı. Düzeltmesi gelmeden 3. 6x lere çıksada kalıcı olamaz. Demlenmesi lazım. Çay gibi düşün
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Aynen hasan baba
tırcı_hasan_baba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Veriler yeşil geldi bu hala 3. 56 sınırında ne iş
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Hasan baba saolsun :)
seri1618 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Endesk değil hasan baba Endeks
tırcı_hasan_baba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()1- Ons ve bist iyi sıkıştırıyor,
2- Dx düşük seviyede,
3- Fed yeni başkan belirsizliği.
Bu noktadan sonra yönü veriler şekillendirir