Üye adı:Kimsin_sen_
Kayıt tarihi:13 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3668
Üye puanı:752
Takipçileri:124
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimsin_sen_ yorumu ()Arkadaşlar dolar bir yatırım aracı değildir.
Şuan metaller düşüş trendi bu sebeple dolar talebi artıyor metaller düşüş trendini bitirince usd ye talep azalır bunu unutmayın.
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimsin_sen_ yorumu ()usd yükseldikçe fiyatlar yükselecek desem şuan ki fiyatların usd ile ilgisi yok.
Usd ile ilgisi olsa şuan 10 üzeri olurdu.
Eskişehir_selçuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimsin_sen_ yorumu ()Enflasyon düşerse mb birşey yapmasına gerek yok.
Enflasyon düşmedikçe dolar dussede tekrar yükselir.
Termikk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimsin_sen_ yorumu ()Şuan sana ne desem boş o yüzden tadını çıkar dolar dussede yükselecek 2022 haziran en gec ağustosa kadar.
kaplankaplan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimsin_sen_ yorumu ()10.5x üstü görmeyecek daha net oldumu ;)
kaplankaplan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimsin_sen_ yorumu ()Bu yılın zirvesi 9.2x-3x 2022 zirvesi 10.2x-5x arası sonrası hüsran 13-14 bekleyenler ağlayacak.
Taner0765 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimsin_sen_ yorumu ()%10 a düşerse faiz bu yıl o zaman dediğin olur.
Taner0765 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Kimsin_sen_ yorumu ()Hayırlı geceler.
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Kimsin_sen_ yorumu ()Bu ay çok abartılı düşüş olmaz gorunuyor 38 ister 10 ekim sonrası daha dikatli olunmalı.
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Kimsin_sen_ yorumu ()Anladım kardeşim teşekkür ederim.
Gan bilmiyorum ama yarın büyük gün olacağa benziyor.
RXZ5K2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Kimsin_sen_ yorumu ()Hafta sonu ne var bir ha/ber gelişme?
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Şu enflasyon hortlamasaydı iyiydi enflasyon tırmanınca Metalleri durdurdular geçici bir süreliğine
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
dolar gümüşün hedefi daha yüksek 2022-2025 arası çok farklı olacak :)
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
10.24 olunca ben kaçmış olurum :)
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Ilk defa yaptım bir arkadaşın isteği üzerine 2000 üstü zarar kes yapıp 1850 de aldı :)
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Düşmeye baslayinca dolar da değil gümüşte oluruz muhtemelen :)
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Haftasonu yeniden bakacağım ona.
paladyum 1850 bekledim 2091 giderse 1827 geldi :)
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
2022 çift hane ve zirve sonrası hüsran :)
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Bırak dinlensin biraz hep düş olmaz ki :)
Pla/tin de mayıs beklentimden 13 $ saptı üzdü beni :(
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kimsin_sen_ yorumu ()Konu: gümüş ons obo mu çalıştı! ytd
Bende yok o rakam 2020 kasım da beklentim 2021 için 8.78 9.23 fazlası senin olsun gözüm yok :)
A_Didem için cevaplandı (yorumu göster)