Üye adı:Kimimben06
Kayıt tarihi:6 Mayıs 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:15054
Üye puanı:1096
Takipçileri:79
Takip edilen:33
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Herkesin yatırımı önce aklı
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kayboldu gitti ne günler di o zamanlar
El_Dorado_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kanki mutra dayı olsaydı şimdi :)
El_Dorado_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar tekrar dan sizce market ve pazar fiyatları düşer mi
tedbirli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kanki bende usd de devam yarın bakalım alıp uzun vade devam ytd
El_Dorado_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()6 lar gelir mi üstad sence Şubat yada Mart gibi ytd
bay_dolar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar size bir sorum olacak ben faize karşı birisiyim ama zararım var dolar da ben ne yapacağım peki ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar sizce 6 lar gelir mi Şubat gibi ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()8 ler olmazmı üstad sence ytd
tedbirli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kimse istemez aç gözlü olmayı ama ne yapsın herkesin bir hâyali var kiminin ev kiminin bir araba en önemlisi de kimseye muhtaç olmadan hayatı nı sürdürebilmek ne olduysa bu pandemi ortaya çıktığında oldu insanlar para ya daha bir sımsıkı sarılır oldu öyle bir yere geldiki insanoğlu paradan başka hiç bir şeyi görmedi gözü buna bende dahil ve sonuç hiç kimse mutlu olmayı başaramadı kazandığımız oldu fakat ondan daha önemli olan bir şeyi kaybettik kendimizi saygılarımla ytd
mehmet19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Vay kankim nasılsın ne var ne yok
El_Dorado_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Yarın için sert düşüş olabilir deniliyor yazık üzülüyorum çoğu kişi terste kaldı Allah sabır versin kral üzülüyorum kolay değil ytd
Dumanlı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Allah hep güldürsün acaba yarın bir denesem mi bir ton sopa yemessem iyi :)
Angara_kızı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar altın bakalım 525 seviyesi ve daha altını görecek mi bakalım yarın neler olacak bekleyip göreceğiz ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar yarın mesela markete gittik diyelim dolar düştü sıvı yağı 70 TL ye verin dersek verirler mi :) ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Nasıl atacak kardeş baksana zarar gittikce arttı piyasa kapalı olduğundan bakakaldık
TeknikAnaliz006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Bir kaç sene o rakamlar gelmez artık olan garibana oldu desene ytd
Usta35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Ben faiz istemem kardeşim madem öyle neden faiz düşürüldü her şey zamlandı neyse ben artık daha hiç bir şey demiyorum sadece yazık oldu çoğu kişiye buna bende dahil elimizde üç kuruş vardı para değer kaybetti bekledik almadık ama para pul oldu aldık onuda şimdi elimizden aldılar gerçekten yazık oldu ytd
4yıldızGS için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Ben faiz istemem kardeşim madem öyle neden faiz düşürüldü her şey zamlandı neyse ben artık daha hiç bir şey demiyorum sadece yazık oldu çoğu kişiye buna bende dahil elimizde üç kuruş vardı para değer kaybetti bekledik almadık ama para pul oldu aldık onuda şimdi elimizden aldılar gerçekten yazık oldu ytd
4yıldızGS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Baksana 9 lar gelecek diyorlar
Gebere™Jackson için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Olan bize oldu desene yarın daha da düşerse battık demek
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)