Üye adı:Kimimben06
Kayıt tarihi:6 Mayıs 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:15054
Üye puanı:1096
Takipçileri:79
Takip edilen:33
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Herkesin yatırımı önce aklı
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()altın ve para piyasaları uzmanı memiş bey bir öngörüde bukundumu acaba yakın zamanda ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Ah be ons yükselde mutlu et insanları ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kafam çok karışık Altın ve dolar ı satıp satmamakla ne yapacağımı bilmiyorum ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Gençler sizce Altın ne olur
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kanki powel dayı düşürüyor ons'u yoksa önü açık ytd
TERMİNATÖR28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Haydi be ons yap bir güzellik haydi senin yerin buralar değil 2000 ve üzeri ons yüksel artık ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kerim iyi özetlemişsin helal olsun
Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kanki nerelerdesin sen hâlâ 2000 olmadı bizim Altın ytd
TERMİNATÖR28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Nasıl da düştü bir anda satış oldu herhalde ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar sizce her şey zamlanırmı yine ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Aynen geçen geldim ve hep dediğim gibi elinizdekine sahip çıkın dedim ytd
sertaç06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar piyasada fiyatlamalar neden farklı bilgisi olan varmı ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()@sertaç06 başkan uzun süredir burdayım pek fazla gelemiyordum tanıyoruz birbirimizi
sertaç06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Kaptan günaydın ben genelde böyleyim işin esprisi olsun biraz moral olsun diye yazarım tanıyanlar bilir biz elimizdekilere sahip çıkmanın derdindeyiz yoksa eğlenmek kim biz kim ytd
Paramedikal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Hani o düşecek diyen arkadaşlar neredesiniz yarın hiç bir şey olmamış gibi ortaya çıkarsınız ve size uyup zarar edenler yine peşinizden ayrılmazlar illaki ya düşecek ya yükselecek karışmayın arkadaş kimseye yorum yaparken kafa karışıklığı yapmayın yazık oldu satanlara ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kimimben06 yorumu ()Günaydın arkadaşlar nasılsınız eğleniyormuyuz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Burda mesela @celik2119 üstad ve @Bay_Bayburtlu var bunlar bile kimseye karısmaz adamların bir çizgisi var güzel yorumlar yaparlar ne al nede sat derler ytd
username_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Bir ara bende satmayı düşünüyordum sonra dedimki ihtiyacım yok araba alacaktım artık alamıyorum boş yere bozdurmaya gerek yok dedim ne olursa olsun diyerek vazgeçtim ytd
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Dün bayağı bir satan oldumuki düsecek diye ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar ekonomist olmak için ne yapmalıyız