Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20185
Üye puanı:3397
Takipçileri:377
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kapanışı 5.72 üzeri yaparsa Perşembe 5.8** leri konuşuyor oluruz.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()MB nın bankaların zorunlu karşılık oranlarını düşürmesi. Yani piyasaya kredi vermeleri için zorlaması ile ilgili yapılan açıklama
Tırolgibitrol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()5.43 alım için yüksek.5.18 i beklemek gerek. Gelir mi? Sence gelebilir.
X_TEr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yarın 5.70 ve üzerini bekliyorum. 5.72 sonrası ise 5.86 ya kadar önü açık olacaktır. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Fed pas geçer. Bizim MB ise 2 puan indirir. Ağustos sonu 5.75-5.80 olur diye düşünüyorum. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet 6 bile hayal bistten çıkacak yatırımcı hemen konut kredisine girecek ya da reel enflsyonun %40 olduğu ülkede %15 net getiri ile TL faizine girecek.
CEYHANLI_CEYHANLI için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu hafta 5.65-5.70 arası bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Zaman al- sat değil al- yat zamanı. Kasım da yukarı yönlü bir ivmelenme bekliyorum. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yarın da bugün ün kopyası olacak. Sabah 5.52 ye gider akşam 5.58
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kardeşim yürü bildiğin yolda
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Öyle yükümlülükler Altın a girdi ki hiç sorma
tafabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar ı basan FED olduğu için sorun yok. Pozisyonları onlar ayar lıyor. Biz dolar basamadığımız için sorun çıkıyor zaten
İsmailkara007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()MB net rezervi 30 milyar dolar ın Altın da ve halkın 185 milyar dolar parası var. Ama kağıt üzerinde ...
tafabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Açığa dolar satılıyor zararına
tafabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Millete ons ve gramı özendirip zirveden verip dipten dolar a geçmek ... Akıllıca...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şu atmosferde dolar 6.30 gibi olmalıydı. Suni bir dönem yaşıyoruz...
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen güzel tespit
usta___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()BIST %3değer kaybederken dolar da düşüyor ama parite de düşüyor. çölde dolaşan birinin boğularak ölmesi gibi birşey bu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED pas geçer. Bizim enflasyon verisini piyasa umursamıyor. Geçen yıl merkezin açtığı 6.20 li döviz ihalelerinin geri ödemesi var. Arjantin'de yaşanan olayın diğer GOÜ lerde de görüleceğinden korkuluyor. Ayrıca bizim MB Eylül'de 2 puan faiz indirecek ve TL faizi çöp olunca millet birikimini neye çevir ecek?
CEYHANLI_CEYHANLI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Akşam saatlerinde 5.66 görülebilir. YTD.