Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20156
Üye puanı:3385
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()O onsta 1430- dolar da 5.58 bekliyor gelince gelecek:))
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED bile 1.75 dolar faizi ödüyor biz bu hesapla negatif faize geçiyoruz:)) benim tahminim dengeleri koruyarak 100-150 puan bir indirim yapar. Üstü kendi ayağına sıkmak olur ki yapacağını da düşünmüyorum.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()400 puan indirim sonrası TL yi nasıl koruyacaksın kardeşim. Tamam at ama usturuplu olsun biraz:))
fanuba10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aksine artışlar olur. Uçuyor kaçıyor diye yüklenirler. :))
saday20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ülkeyi yangın yerine çeviri r. Ne dolar artsın ne de yaptırım olsun. Biz böyle kör topal devam edelim
cerkez34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi akşamlar üstadım senden Fed 2020 aksiyonları için bir yorum rica ediyorum.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) bu yorumu başka bir yerde daha yazıp kendine güldürme
Benjo2727 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Peki bu kadar indirimden sonra TL ye kimler ve neden yatırım yapacak?
GDOyemeyin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kış saati uygulamadığımız için bize göre 22.00 da başlıyacak
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()TL yi tetikleyecek bir gündem var mı?
baris645 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()ABD vatandaşları euro ile neden uğraşsın Mesut:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hafızanız çok iyi. Yorumlara bakarsanız bazı üyeler bulutların üzerinde geziyor sayelerinde nükleer sahibi de olduk:))
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen bende öyle düşünüyorum. Bizim MB den yarın yüksek indirim bekleyen koçyiğitler de var bu arada. Şahsen 100-150 gibi bir indirim olur diye düşünüyorum
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()O zaman kaç senedir Ruslarla niye uğraşıyoruz ki bize nükleer santral yapın diye. Şimdiye dek 10 tane yapabilirdik. Yoksa yaptık ta onlarda mı gizli? :))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Boşverelim şehir efsanelerini de FED başkanı Powel 2020 vizyonu için net ipuçları verir mi bu gün?
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Oradaki nükleer başlıklar bizim mi?
UmuTCaNOguZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Olur mesut olur tamam:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Nükleer silah mı? Biz ve nükleer silah öyle mi? İlginç.
UmuTCaNOguZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) hadi git ötede oyna
kardas2327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) madem çıktın niye velveleye veriyorsun ortalığı. Ben şu an 5.73 ortalama ile bekliyorum. Acelem de hiç yok.
kardas2327 için cevaplandı (yorumu göster)