Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20145
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Gram olayı bizim ülkeye özgü bir yatırım aracı yabancı ons alır ons satar kardeşim ya:))
Baadem7634 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sen sabah erkenden kalk bitmeden al ne olur ne olmaz:)
goldmans16 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İki gündür uyarıyorum FED hamle yapacak diyorum dinleyen mi var kardeşim. FED etkilemez diyen tipler var burada:). Haftaya 6.00 altı gündeme gelebilir.
racul için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hala dolar alalım diyenler var ya:)) alın kardeşim alın sizlere herşey müstehak.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Amerika merkez bankası FED 50 puan faiz indirdi kardeşim ya... Hala MB şöyle MB böyle:) gidin vadeliye atın paranızı yazık ya bu kafa ile dövize girilir mi
Kesal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():))Bence hayır. Yine bizim MB müdahale etmiştir masalına inanır buna inanmaz. FED kim oluyor
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Ons FED in faiz indirimine tepki veriyor sadece. Güvenilip alıma geçilmemeli diye düşünüyorum. Bu akşam ons kapanış fiyatına bakmalıYTD.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İki gündür FED nedir anlamayan arkadaşlar FED in ne olduğunu artık anlamışlardır inşallah:))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen kardeşim @MesutP
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sitede fanatik bol)
NazlıcaN20 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dislike manyağı ederler demedi deme kardeşim:)
Tugi88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kaçırmamak lazım :)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bizim MB gene bir 10 milyar dolar bozmuş. Hep iç minnakların işi. Doların çıkışını gısganıp her gün 3-5 milyar dolar bozuyorlar:)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Eğer fonun ya da yatırımcının elinde ons var ise bozup borsaya girecek bu da ons fiyatını gevşetecektir diye düşünüyorum. YTD
selcukdr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Ons lar bozulup teminatlara yatırılmış diyorlar
Büyükliman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Yeşil açan borsa alıma geçmiş demektir.
selcukdr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()ABD borsaları yeşil açarsa ons gevşer kardeşim.
Kartal5 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Millet 6.50 ye gittiğini düşünürken senin söylediğin söz mü şimdi:) uçacak kaçacak 9-10 olacak
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ama bu senaryo çok tuttu. İki sezon daha gider sanki:)
matematik_hayattır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şşşt sabah ne dedim ? :)
Blacker için cevaplandı (yorumu göster)