Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20145
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Neden bu kadar çok satım oldu önce bunu cevaplarsak alım olup olmayacağını buluruz. Batan firmalar şirketler bu günleri için kenarda tuttukları Altın ları satıyorlar. Bu ortamda güçlü alım gelmesi zor gibi. Yanılabilirimde.
erdalkartal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Aynen öyle.
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Kendine haksızlık etme üstadım. Böyle bir olayı hiç kimse tahmin edemezdi. Geçen cuma 1674 le kapatan ons bu cuma onca olumsuz habere rağmen 144 dolar düşüyor ise çok büyük oyun dönüyor demektir. Şahsım adına ben son iki hafta 3 saatlik veya bir gecelik vurkaçlar yaptım. Kesinlikle güven veren bir ortam yoktu çünkü. Seviliyor ve takdir ediliyorsun
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tabii ki yazarım
harier078 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Çok güzel bir yorum olmuş üstadım eline sağlık. like. Parçalı alım için ilk giriş noktası 300 diyelim mi o zaman.
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şu an aynı şeyleri düşünüyordum bende. Sizden bunları duymak ful TL de bekleyen beni çok rahatlattı. Teşekkür ederim üstad.
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yorumumdan anladığın bu mu yani buradaki vallahi yemin anlamı mı taşıyor? Diyelim ki taşıdı. 2020 de faiz indirimi yok diyen FED 50 puan indirmiş şimdide 50-75 daha indireceğim ve üzerine de 1.5 trilyon dolar para basacağım diyor. Yani FED eski FED mi? Bunlar gerçek değil mi?
Cemilozer16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Vallahi FED artık bildiğimiz Fed değil. 75 puan indirip üzerine 1.5 trilyon dolar lık genişleme yapar ise piyasada dengeler tamamen değişir. Ons bir miktar çıkabilir ama dolar gevşeyeceği için Altın da geri çekilme gerçekleşir. Sürekli altında 295-300 senaryoları dillendirilip duruyordu galiba o yöne doğru bir gidiş var. YTD
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hayırlı olsun. Ben alım için FED i bekliyorum
apomek35_5 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yer Kayseri gram 308 alış 312 satış. Çeyrek 520 alış 525 satış
Aternaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hayırlı olsun kaç liradan aldınız tam olarak?
apomek35_5 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sorma o dolar maceram tam bir kabustu:)) İsviçre frangı yabancı geliyor bana ama gümüş te al beni diyor sanki YTD
harier078 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sarraf ve döviz bürolarından fiziki olarak alabilirsin
Hope34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen TL de bekliyorum. FED i görmeden yüklü alım yapmak çok riskli. 18-19 Mart sonrası parçalı alım yapılabilir. Ama pazar gecesi GAP lı açar ise vur kaç maksatlı küçük alım satımlar yapılabilir. (50-100gr)
harier078 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar 7.80 olacak ons 460 olacak saçmalama yat uyu beynine oksijen girsin biraz
Zafer5261 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tamam git yat sen; ))
Zafer5261 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kapanış ta ons şelale yine görmüyor musun
Emelce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben bu mantıksız piyasada şu an TL deyim. En azından banka uygulaması açınca paranı tam gösteriyor ?
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Ama çakıldı?
drlşmrt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Mantık olsa kazanan çok olurdu ama
drlşmrt için cevaplandı (yorumu göster)