Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20140
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Eyvallah kardeşim sağolasın.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tersteyim dostum öğlen üyenin birine uyup 10 dolar aldım 7.35 den.73.5 kuruş ta vergi ödedim. Bu gece 8 gelmez mi?
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi akşamlar servet hocam galiba sığ piyasada 7.30 altı kapanış yaptıracaklar gibi. Ne dersiniz?
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bende kendi adıma geçen hafta 7.50-7.55 bekliyordum. Ama birden bire yatıştı. 7.60 lardan 7.15 e kadar iner diye umuyordum. Ama farklı bir seyir var.
GURKANSEYMEN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Akdeniz meselesi ötelenmez ise 7.20 ler biraz zor çelik bey. Bir müddet 7.30- 7.40 gidip gelecek sanki
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sonra da ucuz dolar ı toplayıp bay bay yapıyor kaybeden yine biz oluyoruz galiba
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kapanış için bir rakamın var mı
Kapitalist_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Akdeniz meselesi dostum
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İroni yaptık be kardeş:)
Kenji3435 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()MB müdahale ediyor. Hep baskılama yapacak değil ya bugünde destekliyor:)
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Benim dolar ım yok ama sana şunu söylemek isterim Eylül ayında 7.50-7.60 arası görülecek esas kırılım orada yaşanacak. YTD.
Sayit_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Boz o zaman kardeşim. Bir daha da dolar alma. Ettiğin vade zararınıda tecrübe olarak gör.
Sayit_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Konu: #22263952 Grafik detay ve yorumları
Akşama çok farklı bir tablo olabilir sanki
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kapanış 7.38 üzeri olacak gibi ama.
Gencay10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Konu: #22263890 Grafik detay ve yorumları
Bak sana uydum 10 dolar aldım tersteyim:)
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar bugün küreselde cansız ve MB nın yaptığı 150 baz puan artış doların hızını kesti. Ayrıca ay sonu kapanışlar var. Şirketlerin firmaların ödemeleri var bu yüzden döviz bozumu yaptılar. Eylül ayında 7.50-7.60 görülecek zaten. Esas buradan aşağı mı gider yoksa 8 yolculuğuna mı çıkar? Önümüzdeki günlerdeki haber akışı önem kazanıyor. YTD.
fulyam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Demekki duvarı MB değil dxy örüyormuş
fulyam için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Her olanı MB ile ilişkilendirmeyiniz ekranın en üstünde en sağda yer alan parite ye bakarsanız cevabı bulursunuz
fulyam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sepetimde hiç dolar yoktu. Bu sözün üzerine 10 dolar alıyorum:)
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Biz millet olarak geleceğe yönelik planları sevmeyiz maalesef
aspova için cevaplandı (yorumu göster)