Üye adı:Kara_gece43
Kayıt tarihi:20 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:391
Üye puanı:39
Takipçileri:4
Takip edilen:20
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:2 Gram altını var
Puan:4715,35 Nakit puanı var
T. Puan:16625,1904 Gram & Puan birleşimi
Başarı:415. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_gece43 yorumu ()Bugün BIST konusunda çok kararsız kaldım ilk defa. Elimde 7 çeşit kağıt bir miktar grm ve bir miktar da benjo var. Degerli üstadlara soruyorum. Ben sorumluluk kendime ait olmak üzere gramlari çıkıp kağıt almak istiyorum. Biraz araştırdım. Karel bsgaz Ereğli Kardemir tmpol ditas tekfn vesbe Sasa olarak karar kıldım. Orta uzun vadede üstadlar düşünceniz nedir? @celik2119 @ASRN @H_s_Bursa @Return_35 . Sizlerin fikri benim için önemli. Tüm sorumluluk bana ait.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Basgaz vesbe üstad basgaz onerirmisin. Nerelerden alıp gondermek gerek. ytd olmadan
Return_35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Ben baya göçtüm hocam. Gecen gün küre öyle dedi. Bir miktar benjo kaldı. Küreye bakın da bir tane kağıt söylesin :)
Return_35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Hangi ovaya gocuyoz hocam. Kağıtlı mi yeşilli mi
Return_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Ben gördüm sabah ama 5 dk içinde kayboldu
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_gece43 yorumu ()Türkiye finsansa baktım orada da çoğu hisse alınmıyor. Araştırcam bakalım banka olayını
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_gece43 yorumu ()Anladım tşk ederim. Şimdi iş bankasindan hesap açtım
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Anladım tşkler
melay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_gece43 yorumu ()Bazı hisseler de Katılım endeksi listesinde bulunmayan hisse senetleri için alış işlemlemi yapılamamaktadır diyor. kuveyt kullanıyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek var mi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Katılım endeksi listesinde bulunmayan hisse senetleri için alış işlemlemi yapılamamaktadır diyor. anlami nedir
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Alamıyorum üstad. Bazı hisseler de katılım endeksi falan filan yazıyor alamiyorum
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Tmm üstad tsklr
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()@H_s_Bursa dardanel hakkında bir düşüncen var mi
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Tsklr üstad.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Vesbe maliyet 9.09
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()@celik2119 hocam elimde vesbe ve ditas var. Vesbeyi gönderip ditasa ilave yapmak kar bakımından önerirmisiniz. Vesbe kar yazıyor şuan. Sorumluluk bana ait. Ytd olmadan tskler
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_gece43 yorumu ()Tmm ustad. Bana çıkacağım gramlari değerlendirecek 1 2 tane kağıt lazım. Tmpol petun kardemira Tekfen vesbe ditas var.
Return_35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_gece43 yorumu ()Anladım hocam. Takip ediyorum sizi. Nazende kaçırıyorum iş yoğunluğu nedeniyle. Cvp için tşkler.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_gece43 yorumu ()@ASRN hocam gecen gün bahsettiğiniz hisselerin hedef olarak kafanızda belirlediğiniz satıs rakamlarını ogrenebilirmiyim. Bir de elinizde grm alt. n var mı? Varsa kaçtan göndermeyi düşünüyorsunuz.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_gece43 yorumu ()Tskler üstad. Tmpol de geçen al sat yapmıştım. Dün nakit geçti elime tekrar aldım. Cuma günü gram hakkinda bilgi verirseniz sevinirim üstad.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)