Üye adı:Kara_bey
Kayıt tarihi:18 Kasım 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:14549
Üye puanı:1374
Takipçileri:83
Takip edilen:38
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:İstanbul
Açar solar, türlü çiçek
Kimler gülmüş, kim gülecek
Murad yalan, ölüm gerçek
Dostlar bizi hatırlasın ...
Bu_si seni bekliycem
Gram Altın:10 Gram altını var
Puan:1567,34 Nakit puanı var
T. Puan:62852,474 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Seni bir tarafa koydum sayfadan 50 kişi ayrı koydum sen yine ağır çıktın
İzzooo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Sepet bozuk degil çok şükür
İzzooo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()300 tane hisse var bend 10 tane almışım çok mu gözün mu kaldi :))
İzzooo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Onu Ben hakettiği yere yollayacak senide benide @İzzooo @YakamoZ35 falan etiketlemiş
Dumanlı06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Çok şükür var biseyler hektas sasa herzaman
Panelsan bizim karsan goofy tofaş
YakamoZ35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Hayırlı geceler Sağlıcakla kalın
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Sas arkadaşları da yok ya avukatlık yapacak öyle konuşur
Ağır__darbe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Saga sola sataşıyor adımı anıyor onu ben si. irke yolladim şovunu orda yapsin .. plya. co
Ağır__darbe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_bey yorumu ()Gördüm eline sağlık
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_bey yorumu ()17 den var ne dersin
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Bazılarının başka yerleri ağrıyor oğuz gibiler
Ağır__darbe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Onun hiç biseye hakkı bile yok
Dumanlı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kara_bey yorumu ()Bence bizin Iyidir)
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Çok şükür iyim bende @Dumanlı06 bazıları yine durmuyor onların sirkte için zamanları geldi
YakamoZ35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Biz orda terapiden bahsediyoruz ama boş efendi yine durmuyor ...
N_TESLA_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Terazi kendis8 mi
N_TESLA_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Hayırlı günler
Dumanlı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Selam nasılsın @YakamoZ35
YakamoZ35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Yufka yureklisin bilirim
İzzooo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kara_bey yorumu ()Çok mu gaddarsin...
İzzooo için cevaplandı (yorumu göster)