Üye adı:kaptan47
Kayıt tarihi:16 Nisan 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1786
Üye puanı:291
Takipçileri:9
Takip edilen:4
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Parmak Uçlarında Yürü hayallerin uyanmasın.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()330 gramda bende var kuveytte garantiye taşısam masrafı ne çıkıyor dostum
jaw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()gram transfermi yaptınız .
bende çıkmak istiyorum ama zararım olduğu için bozamıyorum.
transfer yaptıysanız ücret ne aliyorlar acaba teşekkür ederim.
goldtrader33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()selamın aleyküm arkadaşlar .
inşallah hepimizin tersten çıkacağı bir hafta olur.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Yoksulluk elbette var hemde fazlası ile.
Bazılarına uğramıyor işte yokluk
Sepidi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Gram başı 5.5 tl sordum.
Bende kurtulmaya çalışıyorum ama zararı kurtarsam çıkıcam
tacosen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Hafta sonu olduğundan olabilirmi acaba?
Burak_dnmz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Selamın aleyküm dostlar günaydın
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Bozarken vergi yok kardeşim
Ozenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Kendi selamımı kendim alayım bari.
Aleyküm selam dostum. Sizede iyi günler dilerim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Selamın aleyküm dostlar günaydın iyi mutlu güzel bir hafta sonu dilerim sevgiler- saygılar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Herkeze iyi geceler mi deyim günaydın mı deyim allah rahatlık versin
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Dostum mantık dışı 3 tl ters ama alttan alayım diyor bu makasla bu vergiyle alttan almayı nasıl düşünüyor olay bu
selocann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()369 tersmi biz 382 den bekliyoruz 1 aydır
Akapan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Bende tersteyim ama svap olursadami düşmez sizce
Esrarengiz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Sabah paylaşım yaptım bunun aynısını kardeşim kimse cvb vermedi
ramazan1970 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()INSANLAR burada caiz mi degilmi hesabı yapıyor onun hesabını yapanın burada ne işi var anlayamadım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Bankalar caiz değilse neresi caiz
Bursevi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Adamsın kardeşim
Songoku için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Inşallah temennimiz o yönde
İstanbul_Kuzguncuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kaptan47 yorumu ()Hayatı ucundan yakalarsan bırakma.
Çoğu gitti azı kaldı.
Deniz seki.
Tersten çıkacağız inşallah