Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:48400,8884 Gram & Puan birleşimi
Başarı:309. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Yok eskiyim. :)
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ():) çok kaptırma kendini onsun tersi üzer...
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()7/24 kâr alıyorsun sende masallah. Akşam yemeği paran çıktıysa sat bence :)
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()3255 seviyesine kadar saflar sıkışık :) umarım çabucak geçeriz bu seviyeleri...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Esas 3255 seviyesi üstü bal kaymak olur :)
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Buralar gene bize kaldı tüh... 2-3 günlüğüne ortaya çıkanların emin olun 100 dolar portföyleri var. :) Tek dertleri kaos çıkarmak, milleti paniğe sevk etmek... Kendi kararlarınızı kendiniz alın. Bol kazançlar dilerim. İyi akşamlar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Teknik olarak düzeltme bitti görünüyor. 3191 üstü günlük kapanışlarda ilk hedef 3255 $. Söylediklerim yatırım tavsiyesi olmamakla beraber, risk kişinin kendisine aittir.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()2800-2900 neresi yaw :) Uyan öğlen oldu. Hayal görmüşsün :)
fischherz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Bi kerede zirveden veremeyin be :)
TOKATYILDIZI47 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()3200 üstüne atarsak iyi olacak
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()3-5 kişi sürekli piyasaya korku pompalıyor! Tamam siz bildiniz kralsınız... Bi susun artık ya
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Siz yeter ki isteyin 2500 e iner :)
berkçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Yarın bi 10-15 gramda ben alabilirm :)
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()En temizi dostum :) bizimde kücük hesaplarla işimiz yok
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Onlar üzgünler çünkü oyuncular :)
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Düşüşlerin bu kadar sert olması, yaşanacak yükseliş senaryolarının da sert olması anlamına geliyor. Hızlı giden atın b*ku seyrek düşermiş derdi büyüklerim :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Ben rahatım dostum. 2015 den beri gücüm yettiğince alım yaparım 100 TL ye bile gram almışlığım var :)
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Benim paper gold ile işim yok. Fx piyasalarını da kovalamam. Tüm Altın yatırımım fiziki... Ev sahibi olamadım henüz. Gram arttırarak, yiyip içerek o evi alacağım günü bekliyorum sadece :)
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Bist piyasasından 3-5 bişey kazandık 3000 gelirse gram arttiririz yapacak bisey yok :)
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Benim destekler farklı :)
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)