Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:49198,2972 Gram & Puan birleşimi
Başarı:304. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kuveyt 10 krş yükseliş görünce direk makası 80 krşa çıkardı :) salsalar makası patlayacaklar biliyorlar kendileri de
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()İyi paradan ciktik 13.40 dan tekrar bindik 50 k kâr vardı tekrar 35 k ya düştük :) gayette güzel uyuyoruz 5.5 k dolar bozduk 7.5 k aldık :)
a_kemal için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Çıkarken alanlar hıçkıra hıçkıra ağlıyorlar :)
dj_metatron için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bana düşüşün sebebini mantıklı şekilde açıklayabilecek var mı? :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Süper güç mü olduk?
musti0033 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Eyvallah 17.25 satışın maliyeti de 13.80 idi :)
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()17.25 den satıp yine full 13.40 dan fulleyip tersteyim :) bakalım sonumuz nasıl olacak
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Süepr güçüz dayı ayağını denk al :) ()
Alpaslanoffical06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kuveyt 65 krş makas koymuş 3-5 gündür millete zorla faiz dayattırılıyor :) istemiyoruz faiz kardeşim yiyin bizi dolar da yiyin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()TL mevduatinin 1000 lirasi yapar o da 250 lira 10 liradan tabiki alınabilir seviye senin için :)
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için KadirBaba yorumu ()Piyasaya olumlu yansisin da 15 k zararim onemli degil :)
ssstemel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için KadirBaba yorumu ()Kendin soyluyorsun ac gozlu diye :)
Ksgrup için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için KadirBaba yorumu ()Artık milleti yatarken seviyorlar :)
honourr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Tl eridiği için olmasın o :)
iverson003 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kim ne derse desin bu dolar 1-2 aya yine devam eder
Frtaras için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Demi ya dolar artmayacaksa düşük faiz oranı ile mevduata yatirmiş olacaklar... Ne bilelim full dolar ile devam edecegiz batacak halimiz yok ortalamamızın birazcık Altın dayız sadece :)
Omar70 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kardeş makas hayvan gibi olmasaydı şu an 14. xx idi
Anonimhoca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Alelen faiz teklif ediyorlar 85 milyona :)
İLYASHOCA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Türk milleti dün dolar 20 oluyor ekmek bulamayacağız diyordu. Bugün süper güç olduk birden bire ne değişti anlamadım. Bu verilen vaatler gün gelecek hepimizin canını acıtacak :(
Omar70 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()30 olsun kınaya kars'ın :)
onurokke için cevaplandı (yorumu göster)