Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:49198,2972 Gram & Puan birleşimi
Başarı:304. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Şu durumda vadeli mevduat üzerinden ödeme yapacak. Bankalar bu duruma razi zaten
Carli1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Şelaleye yakalandın biz gibi şelaleye ilk giren benim herhalde :)
alpkartal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ölecek olsak bekleriz
Mmine35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Umarim cok zenginsindir :)
Bluewolf27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bu sistem tutmaz hacı daima sıcak para iyidir . :)
sivaki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()2 yıl dahi olsa beklerim :) zararına hiç birşey satmam
mahmuTS61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Gülüyorum bu olaya :) abi biz züper güçmüşüz ekonomimiz efsaneymiş terste kaldigima üzülemiyorum :)
mahmuTS61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Biz MB çok küçümsemişiz... İmkan kabiliyetleri çok iyiymiş :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kendin bilirsin parçası çok kaliteli :)
Pablo_Eskobar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Piyasaya akıl sır erdirmek imkansız şu an :) bu gidişle 1 TL 1 dolar olacak :)
EmreAkgn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kalbimi dinledim tersteyim volkan konak dinliyorum surekli ? :)
Pablo_Eskobar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bende aynısını söylüyorum çıkışı yine süratli olacak ve alım fırsatı vermeyecek...
MrOpen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bizde de durum aynı 13.40 a yatırdılar bizi de :) çeksem çeksem 13.20 artk varı yoğu tuketmek istemiyorum :):)
vox için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Arkadaşlar dolar 1 TL olabilir bu hızla :) Süper Güç olacağız dünyada global para birimi TL olacak ! Ve ben o günde elimde benjo tutacağım :) :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bir kaç dakikada 6-7 lira düşülen dolar tekrardan bir kaç dk da 6-7 lira çıkarsa tekrar alım firsati vermeyebilir. Bu ülkede herşey gördü bu gözler :)
Büyük_zararda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kısa süre sonra satanlar çok pişman olacaklar. Bende bunu bilir bunu söylerim. YTD
Büyük_zararda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ben sattim haci baba :)
Büyük_zararda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Millet 100 bin lira içeride ne yapsin dolar mı azaltsin?
Büyük_zararda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kardeş yevmiye ile çalışıyorum nasıl ticaret yapayım 3 kuruş paramı da faize bulaşmadan uzun vade yatiriyorum. Enflasyon denen bir durum var. dolar hayatimiza 2021 de girmedi bu şekilde konuşmayın artık. Serbest piyasa ise bu şekilde baskıcı rejim olmaz ! Sürekli 10-20 krş olan makas neden 3 gündür yüksek?
Musti503 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()10 lira yapsınlar da milletin 3 kuruş parasını da bankalar alsın ? HEY allahım
Musti503 için cevaplandı (yorumu göster)