Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:49198,2972 Gram & Puan birleşimi
Başarı:304. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Aldıracak aldiracak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Komşu sayılırız. :) 700 k zor çıkarmak bu zamanda
Antalyali__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Oralarki 10 sene önce dağ taş diye kimsenin 1 lira vermediği yerdi :)
isobeyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Çok değil 20 yıla onların çantasını taşımak için kullandıkları hizmetçileri oluruz :)
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Güzel ama elin yabancısına güzel kendi ülkemizde parya olduk... :) Yan dairemi ıraklı 35 k dolar a aldı içerisine eski eşya doldurdu kilitledi gitti. Yazlık oldu ben ise 2 k kira ödüyorum
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Antalyada zeytinköyde bile evler 750 k. Olms 2 1 giriş katlar :)
isobeyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Antalya :)
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()O kara gün dostu diye gömdüğümüz malzeme :)
TtZett için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ben 930 tl den hesaplattım adam dedi çıkar alayım hemen para çok :) dedim yanımda değil ev bakiniyordum evi bulabilsem satmis olacaktim nasip hersey :)
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Ons ex oldu :) elektroşok hazırlayın 500J :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kesinlikle öyle kardeşim :) hayattaki tüm zararlı şeyler para ile ama huzur, mutluluk veren şeyler bedava...
DaşmıYiyelim için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Sağlık olsun Aktifbankta iyi
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Gram ortalamam 120 bnmde 500 gr ama fiziki olduğundan 1k üstüyken satamadım aklımı bozacaktım
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Fiba T. C kimlik kartım olmadığından Netten alamadım ( eski kimlik kartı var ) :)
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()dolar ın önü açık sabırlı olan kazanacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()NKolay geçtik dünya varmış kuveyt yapışmıştı canımıza kene gibi :)
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Hemşerim benim ya bende pınarbaşından :)
gokcen970 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Onu bilsem bu grupta işim neydi ? :) Yıl bitmeden ben Forbes 100 e girerdim :)
TtZett için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kayserili olarak cevap vermiştim :) demek sen kayserili değilsin
gokcen970 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()3-5 demeden bu ara alıp veriyorum. Yeterki kâr olsun miktarı çok problem değil
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)