Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31236,164 Gram & Puan birleşimi
Başarı:345. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Aynen zamanında benide çok yaktı o yüzden yoğurt du üfleyelim garanti olsun
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bende o da var ama asagı inerse diye tl de var inanki ufak parça euro da var ama bir gümüşün bile yok
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ben zaman gecsin diye 1-2 onslık al sat yapıyor um gerisi sabit onları hedef gelmeden satmayacağım inşallah
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()dolar ın artık tepki vermeside lazım 7.5 lere doğru hala pasif
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Hala ful diyorsun düşerkende tepki olur bir daha fırsat vermeyeceğinnin garanti si yok
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Teşekkür ederim insanların birbirini samimi bir şekilde anlaması çok önemli inan bazen arkadaş lara cvp vermek için kendi işimizi bırakıyoruz inan ons 1000 dolar larda ikende biz bu piyasada idik herkes 900 dolara düşecek derken biz aldık aylık grafiğe aç bak 2010 lardan buraya gelişi takip et ters obo bile göreceksiniz uzun vade de bu obo olursa zaten hedef 3000 ler evet gönül istiyor ki buradan satalım ikigün sonra 100 tl den alalım sonra 500 e saralım ama böyle olmuyor bu piyasa bana sabretmeyi öğretti çok zarara işlem kapattıgım da oldu ama kısa vade düşündüğümüz içindi bunlarda bize tecrübe oldu
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()İnşallah o gün gelsin satış gördüğüm anda yazacağım
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1872 aylık destek buralara yaklasırsa alabilir sin dün 1902 ler geldi gene gelebilir
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Kesinlikle ons çıksın bakıcam grafik sat verdiği anda seni etiket leyeceğim dolar a gececeğiz sonra faiz indirimi bekleyeceğiz birde fed faiz artırımı yapmaya başladımı ons düşüş trendi ne girer bizde bu günleri yad ederiz
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bak kardeşim 440-450 arası alım 450-463 arası satım ama 463 üzerine oturursa satma 478 leri bekle ben 478-480 gelirse belki bir parça çıkarım oda eldeki nakit fazla olsun diye
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Allah razı olsun herşey i gönlünce versin inşallah
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Konu: #24568465 Grafik detay ve yorumları
İşte O zaman dolar a geçip bekleyeceğiz
shaokahn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bu hafta 6 ocak döngüsel hareket buraları dip yaparsa üzerine 70-80 dolar hareket bekliyorum 1980 civarları
Beyazgul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Valla ben satmadım kardeşim satmamda makaslar eskisi gibi olsa satardım ama tfx mahvetti parite bile 88 pips 30 dolar a tekabül ediyor eskiden 7 dolardı
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bakalım gram gene 445 lerden dönecekmi insanların elinde emtia olunca 2 gün düşse 1 yıl gibi geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ben öyle aldığım bilezik ler 2-3 katı olmuş
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bak o en büyük kazanç
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Evet ayni seyi konusuyoruz 1880 olmaz değil ama çok durmaz gibi oralarda ytd diyelim de bizide topa tutmasınlar millet patlayacak adam arıyor o yüzden yorum yaZmayıp sohbet edeceğim artık
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bir öngörü yapayım biden başa gelince abd deki bu utanç olayını kapatmak isteyecek ve gene eskisi gibi jeopolitik riskler artacaktır ons 2300 garanti ama ben 2700 ler bekliyorum buda benim şahsi fikrim
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için isayk yorumu ()Aynen ama buralarda hafta yı kapatır benim için 10-20 dolar yukarı aşağı sıkıntı yok biz istiyoruz ki bir anda 2000-3000 olsun öyle olmaz bakın martta btc 5000 di simdi 38000 buradaki ralli sona erince metallere rağbet başlar ve dolara
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)