Üye adı:İflasssss
Kayıt tarihi:10 Temmuz 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1897
Üye puanı:163
Takipçileri:6
Takip edilen:19
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İflasssss yorumu ()1882 son sanki hocam abd de satmaz ise satış durdu gibi
Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Tüm borsalar satışta sence ne yapar
Ali_kalyoncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Malesef 6511 maliyetli yüklü var elimde
Biriyim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()24 23 gelmez ise yandı gülüm keten helva
Biriyim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Bu imkansız mümkün değil satışta vergi almaz başkan
ucgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İflasssss yorumu ()Abd borsaları için teminat gerekmez umarım yoksa yansın geceler
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()En geç cumaya bi tarafa kıracak ama ne tarafa o supriz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Temsilcilerin onayladığı o hocam alakası yok beklediğimiz değil arkadaşlar yanlış bilgi vermeyin henüz birşey yok öyle birşey olsa blomda ve güvenilir sitelerde anında görürüz
Zipkin1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İflasssss yorumu ()Başladığı yere geri döndü saçmalık bu
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Aynen bende de gümüş var ama ben artık unutma moduna geçtim resmen sapladı adamlar bana gümüşü ne zaman uçacak dense 2 sene bekletiyor
mt1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Öyle diyorlar ise ters poz almak lazim millete kitleyecek
crazy_blue için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()24500 u bi turlu kıramıyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Zaten aşağı gidiyor hocam önce yataya bağlıyor şuan olduğu gibi sonra 3 5 aşağı yukarı yapıyor sonra pattt bi düşüyor
izafi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İflasssss yorumu ()Bakalım hocam ama ins kirmayacak
emrah19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İflasssss yorumu ()Kiramiyirsa düşer hocam ben şahsen ytd endeks de kırmızı kapanış bekliyorum bugün
emrah19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Bu düşüş durdu mu peki kanala gore hocam yoksa devamı var mi
Mamitek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Onlarca kişiyi keskin konuşmaları ile zarar ettiren insanlar zarar görmeli net size gelince para var çöpe gitmedi neden gitsin kar zarar kardeştir ticarette tecrübe oldu pahalı bi tecrübe
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Hocam uzun bir sure alim fırsatı vermiycek gibi gidiyor bende satmıştım baktım gidiyor maliyet artırıp gram azaltıp aldım
zeynepp10 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Zarar kes yaptığım yari gümüşü tekrr aldım malesef maliyet artırıp bir daha kendi bildiğimden şaşmam keten pere ye geldik 10 bin gitti inş yaya kalır parası da pul olur
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İflasssss yorumu ()Bende Allahtan yarısını sattım yarışı duruyor hocM geçen sene de ons Altın sayfasında milletin odağına incir ağacı dikti
kerbelaa için cevaplandı (yorumu göster)