ALTIN ONS

$1661.5650

Güncel: 00:14:16

USD/TL

6.1154

00:14:24

EUR/TL

6.6391

00:14:24

PARİTE

1.0856

00:14:18

STERLİN

7.9064

00:14:24

GÜMÜŞ

3.6744

00:14:22

XAG

18.6730

00:14:22

PLATİN

190.2886

00:14:24

XPT

966.7900

00:14:24
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.0856 00:14:24
EUR 6.6391 00:14:24
USD 6.1154 00:14:24
ALTIN ONS $1661.5650 00:14:24

Profil sayfası: İflasssss

Üyelik Bilgileri

Üye adı:İflasssss

Kayıt tarihi:10 Temmuz 2019

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:766

Üye puanı:70

Takipçileri:2

Takip edilen:9

Baktığı sayfa:Altin.in › Ons $1655.77 › Altın fiyatları, Döviz, Altın arşivi (24.2.2020 23:02:21)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Uygulamaya 14 ay sonra başlanacak olan asi mi

Nzm78 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Panik alimi ve satımı yaptım ilkkez :) çok sıkıntılı oluyormuş kfadan 2 bin gitti

frikuva için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Piston aşağı valla yine gitti aşağı salar artikin

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

297 yi. bile görürüz bu ortamda 340 ne ki bi düzeltme gelecek illa

atmetmuti için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

1 sene daha beklemek yürek ister :) arkama bakmam kaçarım daha

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Abd açılışının ayak sesi mi nedir

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

88 direnç mi oldu ?

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

340 a daha çok var hocam

Sailor1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Bebekler var ölen hocam bu söylediğiniz canan karatf yorumu sanki

GDOyemeyin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Bu virüs son dk hic bitmiyor

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Er geç 297 gelecek sabırlı olmak lazim önümüzde nisan mayis ciddi düzeltmeler olacak 1700 kumar biter benim icin

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Hayırlısı hocam Altın üzmez sanki

Terapist1907 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Hocam valla stresten yemek yiyemiyorum kartlar doldu patliycak bu ay ödeme var bilmem ne olur illaki zarar olacak bozarken de az olsun derdimo

Terapist1907 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Valla hocam ne iyi olur dolarda 15 bin zarar var çıkar super olur

Terapist1907 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Bu hafta önemli veri yok haberler olumsuz sanki 1730 a gidecek ytd

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Sabah 1662 de ben de girdimde 1685 de giren ne yapacak ola :)

Mete38 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

1685 den alan koca yürekli adam sana da helal olsun hele de bankada. Alıyorsan sabah kahvaltıda yürek yemisindir kesin

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Artik 315 bekliyor o ahali düzeltme için :)

6NCIHİS58 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Yooo dedem almış 60 dekar imar geldi :) 20 sene önce almış

_dolores_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Burda dekarı 30 olan tarla her yıl 5 koyar

Problemyok için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Bazı yerlerde de 140 filan

Problemyok için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

250 bin ile 400 bin arası değişiyor

Problemyok için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Hocam ev al sat yaparsan iyi bak 5 dekar tarla aldım 15 bine 8 sene önce yeni sattım 130 bine

_dolores_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Hayır hocam dükkan tarla arsa bağ bahçe çok ucuz olursa ev ama öncelik olabildigince büyük tarla suyu olan düz toprağı kalite 40 dekar arazi al her sene dekara 2 bin koysa yeter

Terapist1907 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

EMLAK EMLAK EMLAK gerisi hikaye arkadaşlar lütfen hirsa kapılmayın

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Hocam borca kumar oynamak gibi birşey keske olmasaymış Allah yardımcın olsun

ESKATO_1980 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Yari onsdayim hocam ama 1626 da dönüş bekliyorum artik hedef 1730 ama bi düşmeli sağlıklı yükselmiyor

Hadiordan için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Beyler haberlere çıktı Altın 1626 kesin dönüş yeri sper alin çok kelle gidecek çok üye:)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Ya 3 kuruş kar için büyük risk

ANTALYALI_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Ciddimisiniz

ESKATO_1980 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

1557 rakamını er geç gormesi lazim yari ons yari dolar beklemedeyim ama gerçekler de var ortada sürekli yükselse herkez zengin olur :) panik yapıp da zirve de almak risk değil ciginlik ytd

1BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

17 son dedik ama kısmet 26 ya da gidebilir ama 17 sanki artik bi sakinler sonra devam

stella için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

İnş bende onsda bekliyorum yari sermaye

Alparslan_6155 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

1615 dönüş yeridir ytd ana hedef 1730 ama 1615 maksimum 17 den donecek ytd

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Yine sürekli yükselecek algısı çok sakat durum

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Hocam iyi ki vermisiz be 1610 dan :) mesele nerden alacaz

Problemyok için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Valla ne diyim o zaman :) 1610 da bastım selli zaten hedefim oydu 1730 sonraki mesele bence ilerleyen günlerde bi fırsat verir vermezse izleriz ytd

Problemyok için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Ne zaman böyle olsa rampa aşağı freni patlıyor

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Uçacak nagralari yükseldikçe elimde ki Altın korkutuyor beni

0BeğenmedimŞikayet

Ons için İflasssss yorumu ()

Maksimum 1615 hocam size katılıyorum 10 da ful sell

FIRTINAÖNCESİSESSİZLİK için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder
REKLAM
Kıymetli Maden ve Emtia
ALIŞSATIŞ
Altın (Gram)--
Gümüş (Gram)--
Platin (Gram)--
Paladyum (Gram)--
Cumhuriyet Altını (Gr)--
ALIŞSATIŞ
Altın (Gram) / Dolar--
Gümüş (Gram) / Dolar--
Platin (Gram) / Dolar--
Paladyum (Gr) / Dolar--
Cumhuriyet Altını (Gram) / Dolar--
Senin Bankanlı Ol

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.