Üye adı:İdris3142
Kayıt tarihi:6 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1775
Üye puanı:151
Takipçileri:7
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:Hatay
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İdris3142 yorumu ()2026 ilk Çeyrek 130 u görür bu gümüş yıllar önce altın çıkışını girişini kapatmıştı araştır altına ne olmuş geçmişte şimdide gümüş kapalı :) çok net
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İdris3142 yorumu ()fiyatları nerden takip ediyorsunuz güncel olarak?
ytd
Yatırım tavsiyesi olmayan nedir bu yorumun da onu düşünüyorum
Gümüşinho için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İdris3142 yorumu ()Bildiğin banka iyidir çiftlik bank olmasın sonra oda
IHeaveNI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İdris3142 yorumu ()Herkes kendi işine gelenin yorumunu yapıyor:) ben aldım 66 kg bekliyorum düşsün inşallah düşer de eklerim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İdris3142 yorumu ()Bilmiyorum ben bu ay 4 kg daha Alacam gümüş daha mantıklı 67 Gr Altın Alacam 500 oynasa 30 k yapar altında gümüş toplamı gümüş 20 TL oynasa 110 k yapar gümüş bence daha mantıklı kafa yapıma göre bilmiyorum size göre de öyle mi
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için İdris3142 yorumu ()Gram çok pahalı aylığınla taş patlasa 6 Gr aliyorsun 2 k koysa ne olacak gümüş düşük yatırımcılar için kacinilmaz bir yatırım Altın yüklü varsa yatırım aracı yani 1 2 m paran varsa anladın ben 100 den 1.5 kg aldım bugün gümüş daha mantıklı geliyor
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için İdris3142 yorumu ()Teşekkür ederim
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için İdris3142 yorumu ()Yarında kapalı mı böyle bilgisi olan var mı arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İdris3142 yorumu ()Bugün Çeyrek alan soran oldu mu ne kadar
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için İdris3142 yorumu ()Kuyumcular da tüm altın ne kadar bugün soran oldu mu bilgisi olan Çeyrek ne kadar
1BeğenmedimŞikayet
Ons için İdris3142 yorumu ()3500 gelecekmiş sen demistin ya ? hahahahah yav ne adamsın :))
Tayfun_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İdris3142 yorumu ()Gelecek diyordu ama gelmedi:))) çok bekler
GÜMÜŞ_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İdris3142 yorumu ()Knka bekle 3500 gelecekbeee
Tayfun_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İdris3142 yorumu ()Ooo kral 3500 geldi ha alım yap hemen :)))
Tayfun_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İdris3142 yorumu ()Dengelenir mi peki bu sürer mi bogle
KadirBaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için İdris3142 yorumu ()Abi neden böyle bu bende anlamıyorum ne zaman düzelir bu fiziki dip şuan nedeni nedir
KadirBaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için İdris3142 yorumu ()Bu tüm Altın hep aynı neden böyle bu gram nerde o nerde
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için İdris3142 yorumu ()Oo tenekeci naber iyi misin :)))
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için İdris3142 yorumu ()Bugün ABD kapalı şükran günü olduğu için yarın da 5.30 da açılacak akşam 21.00 de kapanacak
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için İdris3142 yorumu ()Sonunda anladın mı hayal olduğunu
Tayfun_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)