Üye adı:Hasrüs
Kayıt tarihi:7 Nisan 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:11390
Üye puanı:5683
Takipçileri:913
Takip edilen:9
Baktığı sayfa:https://bist.altin.in/yorum (11.6.2026 22:45:49)
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()@SUSAMLI_SİMİTÇİ dayim izdmc hakkinda yorumun nedir.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()@Alton hocam rica etsem euyo, eukyo destek direnc yorum yapabilirmisiniz.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Tskb destek ne olur varmi yorum yapabilecek
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Maalt de bir ileri bir heri cok oyalamadi mi usta fikriniz nedir?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Patronun attigi mesajdan sonra beyaz 2 tavan yapti daha ne olsun degerlendirebilen degerlendirdi.
Gürkan_1621 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Hocam maalt de daha once 115 seviyelerinde bir duzeltme beklediginizi soylemiştiniz yine buralarda bir nokta varmidir.
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Maalt de hedefiniz hala gecerli mi
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Tobo gözüktü var mi maalt yorumu yapacak biri.. tesekkurler
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Zannetmiyorum kagit hareketine yeni basladi gecen sene bu vakitler 4 misli deger kazanmis ve bilancosu 1 ay once mukemmel aciklanmis bir kagit.. ytd
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()@ULAŞILMAZ_34 usta maalt yorumu alabilirmiyiz. 2 aydir sabirla bekliyoruz hareket basladi mi
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Usta yanindayiz ve seni takipteyiz degerli yorumlarini bekliyoruz baskasinin yorumu bizi ilgilendirmez.
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Hasrüs yorumu ()Mutra dayi hosgeldin nerlerdesin
Ezbiderli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Dogru söylüyorsunuz da bir hisse dusmeye basladikca hani zararina satilmaz mantigi vardir ya dustukce duser siz de satmamakta inatlasirsiniz, sonuc olarak bir bakmissiniz paraniz bayagi erimis kaca dusecegini kestirmek de zor olsa gerek. Ama adese gibi cok ornek hisse yok genelde degerini buluyor birkac ay sonra. adese o dususte 20 tane magazasini kapatmis bir nevi iflas etmis
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Dusup de cikmayan hisse yok demişsiniz ama 2 yil once 12 görüp hala 2 seviyelerinde gezen adese var. Bekletme zamani da cok olmamali.
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Hasrüs yorumu ()dolar duşerse borsaya yol açılır.. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()200 ema nedir aciklarmisiniz
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()@ULAŞILMAZ_34 maalt hakkinda yorumunuzu alabilirmiyim.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Evet bilançosu cok iyi geldi buralarda olmamasi gerekiyor. Turizm destek paketi de cabasi. Iyi seyler beklememiz cok dogal.. ytd
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()Maalt bugun tavan yapti devre kesti, tavan serisi baslayabilirmi. Tesekkurler
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hasrüs yorumu ()@Alton maalt yorumu rica edebilirmiyim sizden