Üye adı:hasan38kc
Kayıt tarihi:10 Mayıs 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14990
Üye puanı:965
Takipçileri:22
Takip edilen:43
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:9 Nisan 1989
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11167,09 Nakit puanı var
T. Puan:11167,09 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ınsallah :) elımızde cekırdek ızlerız yukselısı :))
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()eyvallah abı :)
leo09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()Tutanaklara göre, Fed yetkilileri Aralık ayında düzenledikleri toplantıda kademeli faiz artırımlarının yukarı yönlü riskini tartıştı. Fed politika yapıcılarının büyük bir kısmı, yüksek enflasyonun önüne geçmek adına faiz artırımlarını hızlandırmak zorunda kalabilecekleri konusunda endişeli. bu var abı :)
leo09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ohh afıyet olsun abı :) bende 57 den dolar aldım kucuk bı parca ona bakıyorum :)
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()anladım abı ınsallah karla cıkarsın :)
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()azalta bıldın mı barı zararı abi
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ıyım abı cok sukur sen nasılsınn
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()hosgeldın abıı
leo09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ıyı aksamlar abı hosgeldınn
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aynen kimsecikler yokk :)) bi yukselis oldu herkes burdaydi kimse kalmadi :)))
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()evet fiyatlamayi yapti dedigin gibi bi geri ckilme olabilir hatta bekleyen var
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()tesekkurler simdi okudum anlam cikarmaya calisiyordum :) yani fed aralikda bi sasirtti ondan once hep ters kose yapti. ama en alttaki 3 faiz artimini fiyatladi sozune takildim :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()tabi haklisniz o da var
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()vallaha abi ne diyim ciktin o da cikti ama yok gormedi
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()evet abi cok dogru dedin onu dolar zirveyi gordu bizimkinde ses yok :)
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()evet abi attı kendını yukarı bakalım
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()hayırlısı abı aynen emırlerı ver bakalım :)
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abi toplantı tutanakları yazıyor
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aksam 10 da abı
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abi fed de bırsey olur ams bakalım :)
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)