Üye adı:hasan38kc
Kayıt tarihi:10 Mayıs 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14990
Üye puanı:965
Takipçileri:22
Takip edilen:43
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:9 Nisan 1989
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11167,09 Nakit puanı var
T. Puan:11167,09 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()sende abii :) nasılsın abı
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()iyi aksamlar abı hosgeldınn :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ogrendım abı uygulamıs verdıgım emırı :)
leo09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()eyvallah abı :)) evet abı ufak yukselısler yakalıyorum :)
leo09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()Allah ıyılık versın abı :) ıyım abı sagol ufak tesekkurler edıyom kralıceye :) yok abı aman ne tası :)
leo09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()evet abı lazım oluyor sıkıntı orda. abi pekı yarıdan fazlayı alıp atsak kenara 10 kurus karda satsam mı dusunuyom :)
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()malesef oyle abı dıyemıyoruz oyle
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abi hosgeldın nasılsın :)
leo09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yanı abi alıp bekleesk daha cok karlı gıbıydı gelıyor
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()nasıl yanı abı uzun vademı dusunuyon
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()selam abı hosgeldın :)
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()hım dogrudur abı ama bı hareketler olur dıye tahmın edıyom :)
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aynen abı yarın trump konusması varmıs abı ortalık karısır gıbı :)
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()hayırlısı abı bende 1 kurus karla sattım :)
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()hosgeldın abi naptın cıkabıldın mı :)
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()o da ayri bi olay :) onlar daha fena ya neyse sen dinlen gelince konusuruz :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()gule gule ben buralardayim gece nobeti olur haber ederim :))
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yine almanlar kazandii :) 2 dunya savasi gecirdiler yenildiler hala gucluler :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()kumbara doluyorrr yavastan :))
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()simdi ing iletere cikiyor ab de cok guclu bi devlet sonucta euro deger kaybetmesi gerekmez mi yanlis mu dusunuyom :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)