Üye adı:hasan38kc
Kayıt tarihi:10 Mayıs 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14990
Üye puanı:965
Takipçileri:22
Takip edilen:43
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:9 Nisan 1989
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11167,09 Nakit puanı var
T. Puan:11167,09 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ():))yani abi
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()evet abi ya
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()valla abi bi sterlin de 48 mi 50 neydi onu cikartana kadar ne cekmistik :)) ama sen full girmistin onaO
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()hocam siz bilirsniz yani o ihtimal yuksek :) o yuzden parcali alim onenli :)
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abı bı hesap acsa :D gelse nolur
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()hocam hanı vade sıkıntın yoksa bı parca alabılırsın. belkı hocam trump dusurur :)
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yanı abı D: :D yandakı dayı da bırseyler anlatıyor ama ne dıyorsa :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()he onu ızlıyoz abı :D maasallah ne guzel havalanıymıs :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aynen abı :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abi var knosuma ama daha baslamamıs :D bloomda ızlıyom ucak gosterıyor onla geldımı gıdecekmı :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yok abı gozukuyor ama takvımde bı sıtede
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()eyvallah abı hayırlısı :D trump ızlıyon mu abı buldun mu
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()daha yenı geldım abı :D :D sen cık ıstersen ıyı kar bırakır :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aynen abı oyle alıp baknıyoz :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()5k aldım abı 4k daha alacak kaldı para :)
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()hayırlısı abı neyse bı deneyelım :)
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yok abı yarı :D aman neyse abı beklerım :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yanı abı sıkıntı olmasın dıye :D :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abı ıcıme kurt dustu ya :D 25 tl zararla cıksam mı bılemedım :D
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yok yanlıs anlasıldı :))
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)