Üye adı:H_s_Bursa
Kayıt tarihi:17 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:38210
Üye puanı:5591
Takipçileri:510
Takip edilen:666
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Ben sana soylicem bekle iki gun
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Hayır vesbe olan dip te
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Ves 12 TL hedef pet 12 ve üstü uzunda 20 tl
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Petkim veya vesbe bence
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için H_s_Bursa yorumu ()Holdingmi koç
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Be Side bende var hocam be olani
Kupa_Beyi42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Grsl açılışta sattık devre kesti
Nazo44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()@_delioglan_ ves saatlikte kalırsa direnç üstü sonra 4 saatlige bakalimm
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için H_s_Bursa yorumu ()Devre kesti o sebebten öyle 10.22 TL yap emiri değiştir
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için H_s_Bursa yorumu ()Hemen emiri 10.22 yap acilen
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için H_s_Bursa yorumu ()Rica ederim bişey yapmadım sadec haber verdim inşallah @Samyeli09 ve @Nurr06 satmıştır dünden soylemistim
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için H_s_Bursa yorumu ()Şu an satıldı ama dimi?
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için H_s_Bursa yorumu ()@Cleo bereketli olsun tamamdır devre kesti zaten ben açılıştan önce görebiliyorum ondan yazdım
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için H_s_Bursa yorumu ()Aleyküm selam @_delioglan_
@TESLA_ sanada harlyirli kazançlar
_delioglan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için H_s_Bursa yorumu ()Sattınmi tek çevrim içi sensin @Cleo
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Anladım inşallah olur hocam önce kendi oturacagin ev olursa o zaman bekleme sabriniz artar
GramaBeşKala için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Haha bereketli. olsun hocam hayirlisida kendi eviniz var ise ikinci ev yerine mantikli
GramaBeşKala için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Kesinlikle katılıyorum size geç öğrendim bende ama geçen sene ev almak yerine temetru hisesi kira getirisinden daha iyi idi
GramaBeşKala için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Amin cümlemize insallah
naughtygirl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için H_s_Bursa yorumu ()Aynen o temettü hisselerinde verimliliği yüksek olan firmalar büyük firmalar ben iki senedir uzun vade temettü hissesi alıyorum inşallah iyi olacak
Coşkundan için cevaplandı (yorumu göster)