Üye adı:GÜMÜŞCEVİZ
Kayıt tarihi:3 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3918
Üye puanı:1061
Takipçileri:73
Takip edilen:183
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Ağustos 1981
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Tokat
*Anadolunun bereketli topraklarına sahip medeniyetler beşiği TOKAT şehrinden selam ederiz.
Tokat; Evliya Çelebi'nin dediği gibi: Halkı gariplere dosttur. Kin tutmaz, hile bilmez insanların diyarıdır.
Tokat; Mevlana'nın "Tokat'a gitmek gerek, Çünkü Tokat'ta insan ve iklim mutedil diye övdüğü tek şehirdir.
*İşletme fakültesi okudum Kpss ile bir atama nasip olmadı. Sehir dışında büyük şirketlerde çalışma imkanım vardı fakat Ana Baba hasret v. s. gibi sebeplerle memlekette kaldım şükür.
*NEDEN GÜMÜŞE YATİRİM YAPİYORUM
*Ekonomik nedenlerden dolayi enflasyon karsisinda helalinden kazanıp yatırım yapmak niyetiyle burdayiz.
*Gümüş öncelikle çok ucuzdur her zaman alınabilir ulasilabilir bir değerli metaldir.
*Fiyat ne olursa olsun TL ile her zaman heryerden alınır yeterki lazım olan para ve borç para ile olmasın.
*Gümüşu almak kazanmanın yarısından fazlasidir. Malum ülkemizde çoğunluk ücretli çalışan kisilerden oluşur. (isci- memur v. s)
*Ücretli çalışanlar her zaman altın alamayabilir ama gümüş azda olsa düzenli alima uygundur.
*Bizim memlekette herkesin bir bağı bahçesi arazisi olur. Bizde ata topraklarında kendi çapimizda azda olsa geleneksel olarak tarımlada uğraşıyoruz.
*Enflasyon karşısında alinterimiz emegimiz erimesin diye çırpınıyoruz. kazancin azlığı çokluğu önemli değil helal olsun yeter.
*Hobi amaçlı başladigimiz daha sonraları ek bir işe ve gelire dönüşen ceviz yetiştiriciliği ile ilgileniyorum.
*Tarımsal bir emtia olan ceviz ile gümüşün birlikteliği sonucu iyi bir kazanç oldu.
*İçerisinde gümüş iyonu bulunan ceviz meyvesi adeta bunu ispatlarcasina maddi değerini gümüşle beraber katbe kat artırdı.
*Cevizleri hasat edip sattikdan sonra parasiyla yıllarca gümüş aldım.2026 yılı itibariylede bu birlikteliğin bereketine şükür ediyorum.
*Finansal dille ifade etmek gerekirse
tarimsal bir emtia olan cevizden metal bir emtiaya gümüşe parite yaptım.
*Sağlığımız elverdiği sürece buna devam edeceğim inşallah.
Gram Altın:2 Gram altını var
Puan:9019,45 Nakit puanı var
T. Puan:21156,393 Gram & Puan birleşimi
Başarı:372. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()usta 24,20 yerine bu sefer 24,60 a güncellesek ne dersin grafikde ihtimali nasıldır. yt olmadan
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()nerden yazıyorsunuz mobil uygulamadan mı
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()dün abd verileriyle satış yeyip düşen gümüş haftayi iyi yerde kapatmak istiyor gibi
dün gece 23,38 den pir parça daha aldım
çoğunluk gümüşde kalmak şartıyla alsat zorda olsa yapıyorum. makaslar yüzünden
bu akşam abd alırsa 24 üzeri hafta kapanışı olabilir.
yt olmadan bekliyoruz
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()size ve tüm selam edenlere aleykümselam hayırlı cumalar.
Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()UYanik abdiler Asya almasin diye dusenin yarısını geri alıyorlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Olmaz mı abi. Her parca alım bir nazarlık.
Maşallah Sübhanallah
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Teşekkürler sizede bereketli olsun inşallah.
defnemila için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()23.38 den parça alındı
Yarın düşerse 23,05 ve 22,80 gelirse yine alacağı nasipse.
Ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Aleykumselam hayırlı akşamlar
Kerim5461 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()yemiyoruz artık abi :)
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()eskiden kara tren vardı şimdi hızlı tren var.
bizde bu düşüşlerde trene yeni vagonlar ekledik gümüş 2023 de ani yükselişlerini oldukça fazla yapacağa benziyor.
kar satışlarıyla geri çekilip yoluna devam edecek. her düşüşde bir önceki düşüşün üstünde kalmak istiyor. buda yatırımcılara güven veriyor. ytd. kişisel yorumlarımdır.
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()maşallah usta güzel işlem olmuş bereketli olsun.
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()24 ons u kırıp geçemeyen gümüş için şu yolu izliyorum
en az yüzde 50 malda kalırım.
geri kalan yüzde elliyi 5 e böldüm
23,76 dan ilk kademe aldım
gelirse 23,30 1 kademe daha
gelirse 22,80 2 kademe daha
daha altı olursa son parçayı düşüş bitip çıkarken alıcam.
ytd.
* kısada değişmeyecek beklentim gümüş bir haber akışıyla bir anda 25 onsa çıkabilir bu nedenle yüzde elliyi sağlamda tutuyorum.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()amin muhtarım. kolay değil hep ek işler yapıyoruz.
çok şükür evimiz varda kira masrafımız yok
Muhtar58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()hayırlı olsun tüm emekçilere
Ankara0668 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()24,16 dan çıkılan kademe
23,76 da yerine kondu
allah bereket versin. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()dün biraz kar aldık bakalım bugün neler olacak
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Konu: 23,83 bugün 4 olmuş tacize uğradığı
hayırlı olsun grafik
altına yinede hayallerinizi yazmayı unutmayın.
bizde hayalsiz kalmayalım. :)
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()aleykümselam usta
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()elinize sağlık siz yazmaya devam edin üstad anlayan anladı:)
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)