Üye adı:GÜMÜŞCEVİZ
Kayıt tarihi:3 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3923
Üye puanı:1063
Takipçileri:73
Takip edilen:183
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Ağustos 1981
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Tokat
*Anadolunun bereketli topraklarına sahip medeniyetler beşiği TOKAT şehrinden selam ederiz.
Tokat; Evliya Çelebi'nin dediği gibi: Halkı gariplere dosttur. Kin tutmaz, hile bilmez insanların diyarıdır.
Tokat; Mevlana'nın "Tokat'a gitmek gerek, Çünkü Tokat'ta insan ve iklim mutedil diye övdüğü tek şehirdir.
*İşletme fakültesi okudum Kpss ile bir atama nasip olmadı. Sehir dışında büyük şirketlerde çalışma imkanım vardı fakat Ana Baba hasret v. s. gibi sebeplerle memlekette kaldım şükür.
*NEDEN GÜMÜŞE YATİRİM YAPİYORUM
*Ekonomik nedenlerden dolayi enflasyon karsisinda helalinden kazanıp yatırım yapmak niyetiyle burdayiz.
*Gümüş öncelikle çok ucuzdur her zaman alınabilir ulasilabilir bir değerli metaldir.
*Fiyat ne olursa olsun TL ile her zaman heryerden alınır yeterki lazım olan para ve borç para ile olmasın.
*Gümüşu almak kazanmanın yarısından fazlasidir. Malum ülkemizde çoğunluk ücretli çalışan kisilerden oluşur. (isci- memur v. s)
*Ücretli çalışanlar her zaman altın alamayabilir ama gümüş azda olsa düzenli alima uygundur.
*Bizim memlekette herkesin bir bağı bahçesi arazisi olur. Bizde ata topraklarında kendi çapimizda azda olsa geleneksel olarak tarımlada uğraşıyoruz.
*Enflasyon karşısında alinterimiz emegimiz erimesin diye çırpınıyoruz. kazancin azlığı çokluğu önemli değil helal olsun yeter.
*Hobi amaçlı başladigimiz daha sonraları ek bir işe ve gelire dönüşen ceviz yetiştiriciliği ile ilgileniyorum.
*Tarımsal bir emtia olan ceviz ile gümüşün birlikteliği sonucu iyi bir kazanç oldu.
*İçerisinde gümüş iyonu bulunan ceviz meyvesi adeta bunu ispatlarcasina maddi değerini gümüşle beraber katbe kat artırdı.
*Cevizleri hasat edip sattikdan sonra parasiyla yıllarca gümüş aldım.2026 yılı itibariylede bu birlikteliğin bereketine şükür ediyorum.
*Finansal dille ifade etmek gerekirse
tarimsal bir emtia olan cevizden metal bir emtiaya gümüşe parite yaptım.
*Sağlığımız elverdiği sürece buna devam edeceğim inşallah.
Gram Altın:2 Gram altını var
Puan:9019,45 Nakit puanı var
T. Puan:20929,005 Gram & Puan birleşimi
Başarı:380. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()200 dolar civarı
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()teşekkürler cümlemize berektli olsun
Samsunlu55_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()18,98 yüzde 5 alım yapıldı
yt olmadan
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()aleykümselam teşekürler
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()31,10 gr gümüş 1 ons gümüş demektir.
dolarla alırsan nos almış olusun.
bunun için dolar hesabın olmalı
kuveyttürk bankası dolar gümüş parite si için uygun olabilr.
akka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()teşekkürler
Mekan61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()onsların düşmesi için tüfe kırmızı mı yeşil mi olamlı
Mekan61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Allah muhafaza geçmiş olsun.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Konu: Sakalım da var ama kendi kendime konuşuyorum.
dolar la alıp satarken vergiyi zaten işlemin içinde kesiyor. onaylamadan kaç dolar kar kaldığına bakıp öyle işlem yapıyorum.
34Mert54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()kır 19 u da fulleyelim artık yt olmadan
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()bir tarafa gitsinde sorun yok yüzde elli alımı karlı yaptım düşerse daha karlı alır. çıkarsa satar dolar tarafından kar alırım.
ben relax spek düşünsün. :)
Karayel12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()aynı yerden bir daha aldım burdan çıkamıyorda düşemiyorda bakalım ne olacak riski yüzde elli böldüm ytd.
Karayel12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()19,35 den yüzde elli gümüşdeyim ytd.
bir tepki bekliyorum bakalım
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()19,60 üstüne tepki verirse hemen yollarım yt. olmadan
az olsun güç olmasın
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()teşekkürederim dost
İKİZLER58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()berektli olsun devamıda karlı olsun inşallah.
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()vira bismillah
harekette bereket vardır.
19,36 yüzde 15 alım yapıldı.
ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Bende alamiyom alınca yaz belki banada vesile olursun yt olmadan
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()full beklemedyim
İKİZLER58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Konu: Kısa da Takip Ettiğim Rakamlar!
güzel grafik eline sağlık hocam
19,20 den mi
18 lerden mi fullesek yt olmadan.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)