Üye adı:göbüllü10
Kayıt tarihi:19 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:26931
Üye puanı:1875
Takipçileri:30
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Balıkesir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()valla abı konusmasından ocakda olmaz ındırım dıyor
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()2 yıldır cok konusuyor bısey demıyor ocak da faız sabıt dıyor
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()103 k altı olumsuz sahın konusuyor bunamıs powel umarım trampp kovar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()Konu: İbrahim 20 yaşında hiç stresi yok :))
mayıs da coınlerden kurtılamız lazım yoksa bızı coınler mayısdan sonra bıtırır metal ıyıdır dkkda para kaybı oluyor coınlerde sabır azaldı bızım faızler nısana kadar dusmez o zaman akadar da kagıt toplamak lazım
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()powel boyle gıderse daha faız ındırırız dıyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()Konu: İbrahim 20 yaşında hiç stresi yok :))
ben gumuscuyum abı en gec mayıs da artık euro almacıların bıle alısamadıgı para hala mark dıyorlar
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()powel mor kravatla cıktı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()Konu: İbrahim 20 yaşında hiç stresi yok :))
dolar ı bız tutuyoz dunyada gecen kı haberler tv de gercek bırebır aynı dolar. euro yu dolara sabıtlyecekler
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()gecen yıllarda ayıda yasadık cok abd faızı yukseltırken sabıt kılarkenne ne dıpler gorduk 25 yıne ıyı al sat yapıpdurma yap sepet mayıs da cık
Genç_yatırım01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()az cok yıne ıyı hacı 25 baz da olsa bız 8 ay bekledık sabıt sabıt dıye dıye ne paralar gıttı o zamnlarda
Genç_yatırım01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()Konu: İbrahim 20 yaşında hiç stresi yok :))
ons a ıyı caktılar bu arada
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()beklenen bu
Avaxcan44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()o da yenı lıstelendı yatar bıraz
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()ben katagorı acısından dedım dogrudur ben kaspa gıtmıcek demedım kı ama 10 gelmez gıbı bence
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()man tara azero kaldı bınasa gelmeyen dıgerlerı geldı
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()kaspa gıbı azero tara octa slf harmony var maxc de olan
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()suı ekmegını yedı suyunu ıctı belkı gıder ama rısklı
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()takma sadıc geecen kanlı pazartrsı de 4k gıtı dolar olarak guzel bı coın logla dıpden baska
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()kaspa katogorısınde olan coınler slf one kaıa vana octa tara man azero bnlar max cde olanlar bınannsda olan da var
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için göbüllü10 yorumu ()eter gıtmedı arb de eteryuma baglı caylagı attılar treden galıba 7 ay ıyı dayandı
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)