Üye adı:gnlde
Kayıt tarihi:25 Ağustos 2015
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:29097
Üye puanı:22134
Takipçileri:3514
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
g_ ile başlayan maile dönüş yapıldı.
Edeple, adapla gel; ne olursan ol yine gel...
Nihayetinde Mevlana torunuyuz...
Yatırımcının sistemi olmalı. bakın bu sistem düşerken de çalışıyor çıkarken de.
Kimseye, hiçkimseye ihtiyacınız yok.
Teknik grafikte 30 dakikalık grafiği açıp RSI indikatörünü açıyorsunuz, RSI grafik alt kısmında aktif olduktan sonra 62.5x e bir çizgi çekiyorsunuz.
RSI bu çizgiyi geçtikten sonra, kur döndüğü anda sa diyor sonra zaten RSI çizdiğiniz çizgi altına düşüyor. RSI çizgi altına düştü ve tekrar çizginin üzerine çıkamıyor mu? demek ki daha altı var doların artıyor.
RSI yukarıdan dönüşte çizgini test etti ve aşağı kıramıyor mu? O vakit kuru kontrol et, 15 dakikalık ve hatta 5 dakikalık grafiklere bak. Kur ; bu iki alt zaman grafiğinde destekte ve dip yapıyorsa tekrar giriş yap.
Sadece eğitim çalışması benimkisi ytd.
Test etmek isteyenler önce sanal test etsin.
Fiyat önemsiz. hangi fiyatta olursa olsun. terste kalmadan sat al sistemi. ytd.
Fiyat sürekli RSI de 62.5x üzerinde kalmak isterse o zaman da 62.5x e çarpıp yukarı dönüyor. enteresan işler bu işler :)
Yatırım tavsiyesi değildir.
Bol kazançlar.
Gram Altın:52 Gram altını var
Puan:129,45 Nakit puanı var
T. Puan:313401,2712 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gnlde yorumu ()Eyvallah bilmukabele...
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
8BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Konu: #7777806 Grafik detay ve yorumları

Herkese günaydın Bol kazançlar.
Ekteki iki direnci aşması ve kırması durumunda dolar da üstteki değer hedefe girer.
ytd.
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için gnlde yorumu ()Konu: #7777795 Grafik detay ve yorumları

3, 54x 200 mumluk hareketli ortalama direnci. grafik 4 saatliktir. 3, 546x üzerinde 4h mum kapanışları ve kırması durumunda yukarıdaki değer hedefe girer. ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Kaçak sen nerelerdesin?
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Nazdrovya :))
Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Bilmukabele mimarım. Bu vesile ile herkese hayırlı geceler, haftasonunuz süper geçsin inşallah. Kazançlı bir haftadiliyorum.
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Hadi bakalım inşallah...
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()5670 ise arabayı park ediyormuş. Kapıyı kapatmayın boşuna zile basmayayım diyormuş.
Ytd.
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Teknik diyor ki uğraşmayın benimle gönül rahatlığı ile 3, 5550 yapayım. Sonra tansiyonuma göre devam edeyim ; )
Ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Son dakikada yapmazlar birşey olacaksa son saniyeden sonra bekleyin. Daha öncekiler gibi.
Ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Duy @mymar33 duy bak sabra bak yetişiyor :))
Bu arada trafikteyim çok uzatamayacağım sanki. Yoksa destan yazardım mimarım :)))
hasan38kc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()yok vallahi doğru söylüyorum. bana itimadın yok mu :))
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Ben evet. hem de halimden şikayetç değilim :))
seninkinin kararını sen vereceksin.
Bende dolar da var TL de düşerse Altın daki en destekten dolar alırım çıkarsa kar alırım :))
ytd.
hasan38kc için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Konu: Bir de böyle bir benzeşme mevcut. ytd.

Bir de böyle bir benzeşme mevcut.
ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Ben deki görüntü, 1, 30x yani diyelim ki 1, 3010 üzerinde saatlik kapanış yaparsa yukarı gitme ihtimali var. ytd.
idil1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Aleykümselam, bilmukabele...
ThePatron için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Konu: #7769294 Grafik detay ve yorumları

Ne dersiniz elips içindeki hareketin senkronu gelir mi? bakalım :)
ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Allah daha iyisini nasip eder inşallah...
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Allah razı olsun kardeşim. Bilmukabele...
idil1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için gnlde yorumu ()Herkese merhaba,
Hayırlı Cumalar bol kazançlar...