Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4399
Üye puanı:391
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:131275,467 Gram & Puan birleşimi
Başarı:162. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Sabırlı olup bekleyince de patlıyor elimizde.
Sessiz_Yolcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Avro da cikisa gecti :)
Sessiz_Yolcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Seri ataklar bitti sanki. Zorluyor şuan.
volki0666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Hoca naptı boyle gumus ya :)
Hoca21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Aciklamadan sonrasi da olabilir aciklamaya gore :)
Sessiz_Yolcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Aynen hocam ama dedigin gibi bir el var hem de iyi bir el :)
Hoca21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Kanadını açmış gidiyor maşallah :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()89 lardan girdiler. Demekki en az 4- 5 kuruş atacaklar cebe.
rıza61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()O da sırf senin icin biraz da sen kâr alıp cık. Ayağın alışsın :)
rıza61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()O anki goruntu zayifti ama hocam ona rsgmen aldiydim ben. Keske tutsaydim :)
Hoca21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()95 e kadar gider :)
Hoca21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Ne zaman ne olacağı da belli olmuyor ki. Direksiyonu birden bi kırıveriyor bu ne, noldu şimdi derken kaçıp gidiyor :))
Sessiz_Yolcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Ben avroyu erken kaçtım.
Sessiz_Yolcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Olabilir. dolar da desteğini verirse alımlar çoğalırsa mümkün :)
rıza61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()dolar ın bu seviyelerinin ben net dip olduğunu düşünüyorum. Ytd
muraalbay11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Hahaha. 3, 60 ve üstü satarsın yakın zamana. Ben olsam elimdekileri burdan girer ortalama düşürürdüm. Ama ben olsam )
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Bana göre yakın zamana kadar dolar ı 3, 60 ve üstü yaparlar.
muraalbay11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()dolar parçalı alınacak seviyede mesela.
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()İnşallah olur millet zararını çıkarsın. Ben buralardan artık girmek istemiyorum. Alırken kazanacağım bir emtia bekleyeceğim. Risk sevmiyorum artık :)
Aşağı yukarı dip noktaları da öğrendik artık :))
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gevcelli yorumu ()Ben parayı koydum fona. Biraz orda beklesin bende kafamı toparlayayım. Kim ne yapıyorsa yapsın :))
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)