Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4414
Üye puanı:393
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:129847,53 Gram & Puan birleşimi
Başarı:163. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Yarın çok kötü şeyler olacak gibime geliyor)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Gidiyor aşağıya doğru
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Uzak durun dolar dan bence...
Limon alıp satın daha iyi )
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hocam buralar risk ya dolar ın seyri bir aşağı bir yukarı ama sen bilirsin yine de.
USDTR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()@byzbrn108 ne yaptın saat 16: 00 da fulledin mi sen)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Çok doğru yazmışın valla
Afbil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Niye bozmasınlar hocam döviz bürosu değil mi)
avcı58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ama vakit yok işte döviz bürolarından alıp satmaya. Yada dövizi alıp bankaya öyle yatırıp bekleyeceksin.
avcı58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bursa kapalı çarşı
alış : 2, 9070
satış : 2, 9080 şimdi aradım bir döviz bürosunu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Şehirler arası farkeder mi bu iş. İlginç geldi bana döviz bürolarının bu kadar makas aralığı koyması
Roket80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Olur mu hocam millet harıl harıl kapalı çarşı turu atıyordu Bursada dolar ın inişli çıkışlı zamanlarında. Benim tanıdığım çoğu banka hesabı olan böyle yapıyordu. Bankadan alırken zarar satarken yine zarar
Dellen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Günlük al sat ancak döviz bürosundan yapılırsa para kazanılır diye düşünüyorum. Banka aracılığıyla 0, 01 makas aralığıyla alıyorsun satarken yine 0, 01 makas aralığı. 2, 90 olan dolar ı 2, 91 den alıyorsun. dolar 2, 92 olunca ne kâr ne zarar 2, 93 olunca 1000 dolarda 10 tl valla ölme eşeğim ölme : ))
nedimaaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ama güven olmuyor işte bu dolar a şu zamanlarda. 2, 9130 u geçtiği an 2, 93 leri bulacak diyordum gerilemeye başladı. mb nin açıklamasından sonra düşer diyordum yukarı hareketlendi.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hocam kısa vadede direnç 2, 91 ile 2, 93 arası gibi
bigalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()2, 88 beklerken gidiyor yukarı bu dolar . Neyse zararı olan arkadaşlar için iyi olur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hopehop nerde o zaman şimdiye kadar gelmesi lazımdı onun )
byzbrn108 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bankadan yapıyorum ben.
kurtcuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()aslında aşağı yönlü olması gerekmiyor mu bu dolar ın bu veriler ışığında
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Tahmin yapmak başka bir şey kesin konuşmak bambaşka bir şeydir. Bazıları kesin konuşup herkesi değil ama belki 3- 5 kişiyi yanıltıyor olabilir ve bunun vebali büyüktür. Herkes 3- 5 kuruş kâr edebilme derdindeyken kesin konuşarak insanları yanıltıp zararlara sokturmayın... Benim gibilerin elinde tek atımlık barutu var bunu da yanlış yönlendirtmeyin!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Çıkışa geçti açıklamadan sonra. rüzgar mı bu yoksa gidiyormu yukarı