Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4400
Üye puanı:391
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:131600,6541 Gram & Puan birleşimi
Başarı:163. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()bist ne yapacak bakalım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Geç şu 6780 i be!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Alış 3, 67 satış 3, 6774 küsür
Herakles34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()altın gümüş kapalı dolar ı ucuz tutuyor. Makas normalleri üzerinde. Saçmalıyor kısacası!
Herakles34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()tfx eğlenir bizimle!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()dolar da normalde 60 olan makas 70 ve üzeri
milyoncuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()tfx Altın gümüş kapalı
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()bloom evet çıkarsa tl yüzde 2- 3 artar dediyse kesin yüzde 2- 3 tl değer kaybeder :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Yarın tcmb bisti artırmak için bu dalara elinden geleni yapacak diye düşünüyorum. ytd.
Ahmet6161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()3, 6570 alınan dolar dan çıkılmıştır. Hiç güven vermiyor bu para birimi artık bana!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Çok oyalandı burda
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Deli gibi çıktı şimdi napıcak bakalım!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Çok tuhaf yükseliyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Olabilir hocam. dolar ın düşüşüne oranla ons çok fazla artarsa tabi ki yükselir.
sozy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bak şuan ons da düşüyor dolar da düşüyor. tfx az önce 150, 15 olan gramı 149, 99 dan satıyor!
sozy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Diyorum ya benim düşüncem bu başka düşüncesi olan varsa yazsın. dolar forumu burası herkes fikrini yazıyor :)
Mehmet190306 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hocam sen bilirsin. Aklını karıştırmayayım :) 1 ons 31 dolar civarı yapıyor. Onu da o günkü kura bölüp gram fiyatını buluyorsun.
sozy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Seçim sonrası evet çıkarsa dolar güçlenir. Hayır çıkarsa şu anki duruma göre 3, 70 seviyelerini görür. Kendi düşüncemdir. Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()dolar artmaz sadece ons yükselirse çok faydası olmuyor grama. İkisi de yükselecek ki kazandırsın.
sozy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hocam ons 1350 dolar ında 3, 75 üstü yapması lazım 160 için! Yanlış mı söylüyorum?
sozy için cevaplandı (yorumu göster)