Üye adı:Ganeja
Kayıt tarihi:14 Mart 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2620
Üye puanı:455
Takipçileri:52
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Temmuz 1952
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Sen de fena yerden yakalamışsın. =))
Vedo69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu (), çalışmadığı yerden soruyorsun ama... mantık sorusu yasak
izmirliyatırımcı35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Aslında olumlu olması lazım zaten piyasa öyle yorumladı fakat enflasyon baskısı artıyor.. Apple ve Amazon'da artık işe alımları durdurdular Bence bu fed ütğsünde bir baskı oluşturacak faiz artırımları yavaşlayacak
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()tdi 260 binin üstünde.. beklenti 230 civarı idi..
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Estağfurullah Tabii ki söyleyebilirsiniz de.. zaten sorun bunun politika faizi olmasında Dün bir tüketici kredisi kullanayım dedim.. banka 2.30 dedi düşünün banka bunu 10.30'dan alıyor..
EBU_MAŞER_EL_BEHLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()amuda Kalkınca herşey ters gözükür.. ama o vaziyette çok durunca da beyin aşağı doğru akıyor
izmirliyatırımcı35 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()O iş Hiçbir zaman bitmez ama bizim gibi vatandaşlar orta direk kazanamaz .. kazandırmazlar.. Faizler 10.30'a kadar düştü dışarıdan gelen yatırımcıya içeriden kredi kullanmak isteyen Büyük firmalara.. özel Swift kodlarıyla çok düşük faizden para.. kredi.. ve dolar veriliyor.. bankalarda bu faizle alıyor.. bize üç misli fazlasıyla satıyor.. her şey aleyhimize.. Her şey ortada.. Ama bunları söyleyince burada siyaset yapmayalım diyorlar bunun siyasetle ne ilgisi var.. onu da anlayabilmiş değilim..
EBU_MAŞER_EL_BEHLİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()son aylardaki en güzel yazı... tesekkürler
NUTTZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()tesekkürler
AsyAda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()ama anlamadım.. neden kapalı.. tatil falanmı.. ? Hafta içi her sabah 4.30'da Açılması lazım normalde..
AsyAda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Çekik gözlü Kardeşler akşam satmasa bari...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()hayır tabiki
Adrénalin_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()hemde nasıl iyi..
MAĞDUR_ADAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()amman diyim.. 1740
Ganeja için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Ufak düzeltmelerle 1640'a kadar gidecek ons.. belli oldu.. YTD
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Mahmut hocam tebrikler.. dxy... tahviller vs iyi bildin..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()fibada şu an fx markette Altın satış 1029 tl. arkadaşlar..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()dede an itibarı ile bende düzelmiş.. fakat Mesai saatleri dışında bile en fazla 5 tl olan makas uçmuş.. Altın satış 1034 ... =) ((
____İBO_DEDE____ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()fibadan 977.74 den. 15 gr. parça alındı
ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Arkadaşlar resesyon dönemlerinde Altın hep yukarı ralli yapmıştır.. Amerika'daki büyük buranı saymazsak 70'den sonraki resesyonun dördünde Altın hep fişekledi.. Her zaman böyledir.. ama abd nin öncelikle resesyonu kabul etmesi lazım