Üye adı:Ganeja
Kayıt tarihi:14 Mart 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2620
Üye puanı:455
Takipçileri:52
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Temmuz 1952
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()bitcoin 15.00 kapanışını 55 üstü yaparsa güzel olacak..
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()BNB fena gitti...
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()o her zaman mümkün.. zaten 15 gün içinde aşağıda 46 yukarıda 64 gören bir kriptoya kimse bu seviyeden full dalmaz 2 ucuda açık.. günlük olayları ve grafikleri takip ederek sakince alım satım en iyisi.. dün akşamki elon olayını biliyorsunuz. bir anda btc çakıldı .. YTD
Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()hoca zaten hep full girin diyor. iyi oldu hatırlattığınız..
lütfen.. zaten 2-3 tane sağlıklı değerlendirme ve grafik yapan kişi kaldı forumda.. gereksiz yazılarla insanların şevkini kırmayın.. Hoca engellemez hakaret olmadığı müddetçe.. ama...
Aboww için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()dün sabah. 2120 idi.. şu anda 2500 e yakın
Mesude35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()uyumuşuz hocam. gecemi gelip iğne atmış 46 ya..?
lord_of_the_attack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()yetmezmi... ? =)
Lapitexh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()bugün güzel gitti.. Sabah 2200 Altın a alırım dedim ama.. ters yaptı.. kısmet.. =)
ytd ytd
Lapitexh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ganeja yorumu ()arkadaşlar 24.00 den sonra malum Asya piyasası açılıyor. fakat o kadar sığ bir piyasaki 1-2 milyon usd ile fiyatı bayağı yukarı çekebiliyorlar.. dikkatli olmakta fayda var..
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()haftalık kapanış tan sonra akşam saat 4.0 gibi botu çekerler diye düşünüyorum.. helak oldu 4 gündür... =)))
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()dünkü senaryo.. =))
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ganeja yorumu ()saygı. sevgi. ve kucak dolusu selamlar benden. yazamadıklarınızı tek tek okudum.. ssğlıklı günler..
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ganeja yorumu ()ewet doğru.. Ben kendi mikroçevremde bunu yenmek üzereyim.. ama zaman aldı.. yaşım 70.. 5 torun sahibiyim.. hala yoğun çalışıyorum.. sabah 6 da kalkarım. mikroçevreme öğrettiğim sadece iyi insan olmaları.. iyi insan isen yeter.. etrafına da.. gün gelir ülkenede faydan olur...
Volkanata için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()doğru teşhis.. benimde eth almak istememin sebebi şu andaki soğuk Cüzdanım btc harici sadece eth kabul ediyor.. çok değil 3000 tl lik eth alıp cüzdana atsam.. ve 3 sene unutsam.. torunlarımdan biri bununla araba alabilir.. uzun vade ama psikoloji işte.. sabah 2.2036 olan jetonu insan 2280 den almak istemiyor.. gurur yapıyorum yani.. =)))
YTD YTD
lord_of_the_attack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()anladım.. oyalama beni 2275 oldu.. =)))
tabiki bu fiyattan almam.. sabır.. YTD YTD
lord_of_the_attack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()bunları yazana kadar pump yapmış bile = 2265 (((başka bahara kaldı.. BNB bakalım.. dot bakalım.. hatta trx.. YTD
Ganeja için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()vallahi aynı gibi.. sabırla bekliyorum.. ama 2.200 altı yok gibi.. btc düşüyor yine başını yukarı çevir di .. birazdan 2.235 yakar.. YTD
lord_of_the_attack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()yön bellii olumcsfs eth 2600 olur.. =)
lord_of_the_attack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Ganeja yorumu ()zorla aldıracak ha.. gözüm eth de... takip ediyorum ama.. YTDd
lord_of_the_attack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()gr. da terste olanların % 60 ı 500 üstü imiş..
bunlarında %40 ı. 500 - 515 aralığında.. hatta fomoya yakalanıp 545 den alanlar bile var.. ve %4
şimdi bu fomo ciddi bir sendrom.. zarardan çıkayım.. hemen satacağım diyenler bile sattıkları noktaya gelince emin olun daha gidebilir diye.. yine terste kalacaktır.
Mirascı2607 için cevaplandı (yorumu göster)