Üye adı:füreya_
Kayıt tarihi:6 Ekim 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3469
Üye puanı:1305
Takipçileri:818
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:2220,16 Nakit puanı var
T. Puan:32053,2045 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için füreya_ yorumu ()Bariz 98 de tutuluyor
Doğru dedin..
İlhani için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Sus sus tahtacısı duymasın.. :)
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Bende demem, iyi olurdu
Uyar, ama haftaya bistte olur muyuz
Şüpheli?
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Neden, yükselecek mi dedim ben şimdi? Riski büyük ki günlük alıp satıyorum deil mi? ..
KRAL_33463346 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Saol ablam
Yarın da yapacağım bunu
Bakalım tutacak mı :)
canberk61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Pardon 8.45 miş yalan olmasın
@makinaus koş hocam Tire 30 a gidiyor :)
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Selam, hayırlı bereketli günler ossun..
Benim için büyük insanlık için küçük risk, sabah full 84 de aldığım doktayı full 88.55 de çıktım..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Merhaba ayçel
Paritesi ölmek üzere
Almayı düşünmediğim için bakmadım..
Aycel_aycel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Gerçekçi çünkü aldın :p
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()30 tl hedef vereni gördüm ki ben :P
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Hisse tavsiyem yok maalesef
Üstadlar bilir.. Hisseler yazılıyor bakın takip edin..
Bugün bantaş konuşuldu misal
Hedefler güzel
Karar sizin
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Şu an bu soruya verilecek bütün cevaplar doğru :)
%50_%50
Bugün ne tuhaflıklar gördü bu gözler grafiklerde..
Ben; Altın , bist ve TL olarak güncelim.
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()En önemlisi sağlığınız
Güzel haber bu ::)
İkon43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()parite farkı çok az
Dibe yakın
Yani şu ara geçmeniz çok etkili olmaz
Dolar nere euro oraya..
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Bütün mevzuu da bu
Çarpacak ama hangisi?
Kapanışta oldum yine bist'li:p
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Rica ederim
Bol şans
Unutma dolar için trend yukarıdır.. Kaybettiğin sadece zaman olur..
İkon43 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()98 de %25 sat
Kalanı beklet..
Duruma göre TL olsun..
Yok hiç satmam diyorsan parite takip et.. 1.070 seviyesi gelecek o noktada euro ya geç..
Son karar senindir..
İkon43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için füreya_ yorumu ()Bu mesaj bana gelmedi hocam
Profilinizi okurken gördüm şimdi..
Bu ekranlardan anlamıyorum.. Keşke vaktim olsa karşısına geçip saatlerce uğraşsam..
Sonunda borsaya geldiniz sevindim..
Bol şans :))
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Bana dokta nı söyle
Sana kim olduğunu söyleyeyim demiş şair :))..
Bolll bereketli kazançlar..
Dramalı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()İnsanın öyle arkadaşları olsun daa ne ister..
Dramalı_ için cevaplandı (yorumu göster)