Üye adı:füreya_
Kayıt tarihi:6 Ekim 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3469
Üye puanı:1305
Takipçileri:818
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:2220,16 Nakit puanı var
T. Puan:32002,719 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()5 dk grafiğe mi bakıyo acaba.. :pp
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Ons düşecek:))
40 kere yazdım bunu
Düşmesede düşer artık :ppp
1510 da bana lıke at :))
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Korku olmamı yaw?
Usd ye bak bu hafta bist hep yükseldi ama yerinden oynamadı.. Hep 98.. Düşündürücü..
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Ons a parite yaptın
Hmm ons kaçtaydı?
Parite sordun mu birilerine
Ya nasip mi dedin? :))?
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Bende sabır var, var da
Bist grafiği kafamı kurcalıyor.. Ne zaman vakit bulsam tepede oluyo bist.. Ne şanslıyım :pp
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Ons da değil gramda değil miydin sen yahu.. Dert etme gram yükselecek..
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Bu saatte güldürdün
Hshagafagxfhfj.. :))
alacak Onsu mu buldun
Düşecek diyorum, inatla haber akışından yükseliyor..
Hani nasıl doğa kendi olanı geri alır, işte o hesap.. Sunii bu yükselişler..
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Onun için mi sattın? :)).
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Sanmam 78 i geçemeyecek bence..
Ytd.
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Hayırlı cuma'lar
Banka hisseleri bana göre değil..
Teşekkürler..
Alfa_Romeo_159 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()rica ederim bol şanslar
@canberk61 iim saol sen nassın?
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()yeni başlayınca bu işlere
bir de hesap yurtdışından açılıyordu
bütün bilgilerinizi ellerinizle veriyorsunuz
n'assı yani die açmadık hesap
hani şu dış mihraklar bizi gözetliyor
saçmalığı :)) komedi neler yazıldı yaww.
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Konu: #18358823 Grafik detay ve yorumları

vkgyo
2.82 kapanış geçmişten gelen destek rakamı
2.74 aşağısı ..2.58 en kötü bence
aylıkta yön yukarı bu hissede
düşüşler düzeltme olur ancak
büyük resim güzel
küçük resimde düşüş var..
ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()al sat tavsiyesi değil
aldım 1.42 olursa stop olurum
ona göre kararınızı verin ..
bakalım ..
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()2018 de 120 deydik
o vakit de 69 bin yazmıştı
olur öyle
herkesin hakkı var eğlenmeye..
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()bito hesap yok
kızgınım kendime 300 dolar dı
300 dolar! .. bir kaç dang.. inandık almadık
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()en kötüsünü yazmak iyidir
yukarı hedefleri herkes verir..
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()crfsa

@Mertmurat25 7.01 kırılmasın
ana yükseliş desteğidir..
yukarısı güzel ..
ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için füreya_ yorumu ()öyle mi :((
uzun süredir yapmadım
garanti olsun en az 1.15 bekleyin derim
tabi aktif arkadaşlar daha iyi bilir..
mrl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()bist 90 binde olur beklenir
şu an ben beklemem ..
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)