Üye adı:feuermann
Kayıt tarihi:18 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2455
Üye puanı:36
Takipçileri:11
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için feuermann yorumu ()Jetonlara birşey olmaz. Eğer olursa ons 3.000 olur o da ABD nin işine gelmez. Ben btc aldım beklicem düşerse oda bir yatırım çıkmasını bekleriz. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()İnşallah ons bazlı gelsin usd ın çıkması kötü olur. Hayatımda hiç USD yatirimim olmadı ülkemize etkisi kötü oluyor malum
Adaist0134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()8 loadinggg
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Nisan başında 6 ya pahalı diyenler Ağustos ta 12 dediğimde guluyorlardı hala burada mı acaba onlar ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Hala Ağustos ta 12 olmayacağını düşünen var mı :)) ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Şuan olması gereken değer enaz 7,50 dır bu kurla
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Akıyor mübarek
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Şuan gümüş çok ucuz 8.15 Kr a kadar rahat yolu var bu kurla yakında gelmemesi çok zor görünüyor ilk işlem gününde ilave yapıcam ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Piyasa açılsın pazartesi son parçayı tamamlayalım. Kaç para olduğu umrumda değil. Çok yakında 8 üzerini bekliyorum bu kurla gelmemesi için dünyanın terse falan dönmesi lazım ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()usd yükselsin ons atak yapar bukez alsat yine yalan olur ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Sağol sanada sabırlıyız çift haneyi bekliyoruz
Tuncay101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()6,15 ten bendede var 1 parça
Tuncay101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Tabiki hayır önümüzdeki ay 8 olur 7,15 bile çok zor ytd
SovaLyem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Şimdiden yazayım önümüzdeki ay ABD enflasyon rakamları yüksek gelir aynı şimdiki gibi yine yukarı patlar bu meret ytd Gr satmadım 6,15 ten duruyor hala
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Ben haklı çıkmaktan yorulmadım
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Ne dediysek o 8 loadinggg
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Bu sefer bildim galiba :)) akıyor mübarek
Gulengozler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Çok olumlu bir tahmin olmuş bence
Diverter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Geçici istifa mı :)) ben yukarı bekliyorum herkes beklentisini yazabilir sonuçta bugün önemli bir gün bugün gelmezse önümüzdeki ay 8 görme ihtimali çok yüksektir ytd
Gulengozler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için feuermann yorumu ()Tekrar yazayım son 25 dakika 30 ons ve 8 üzerini bekliyorum ytd