Üye adı:Fani_Kul
Kayıt tarihi:27 Mayıs 2022
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7116
Üye puanı:1692
Takipçileri:66
Takip edilen:25
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:1 Ocak 1975
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Çok şakacısın hocam :)
brave__heart için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Vallahi sepetimde ne varsa hepsinden tersteyim. En fazlada gümüşlayn var :)))
mezopotamya_gugalanna için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Starliyn batarliyn oldu :))
Yatırım tavsiyesidir sayın tebessüm :)))
mezopotamya_gugalanna için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Konu: Ons sltin
Hocam merhaba 1797 Altın da olursa risk var ve düşüş derinleşir. Doğrumu anladım acaba?
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Emtiaların düşüşü resesyon işaretidir bence
kyumcu_ozturk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Ons bir güzellik yapacak gibi tepki yapıp iyice çakılabilir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Sayın kuyumcu resesyon olacak hatta oldu bile
kyumcu_ozturk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Seni gidi merdivenaltı baklava :)
Antep27a için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Ons (1805) yerinde dursaydın gram 1000 tl idi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Senin yunus wanted
_MAO_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Konu: ons altın-
Tebrikler mmao.
_MAO_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()By baklava senin ekranda rakamlar farklımı. Biraz zor bu gidişle dediğin o rakam
Antep27a için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Resesyonun başlangıç noktası abd emuce
Japon_ustadı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Gümüş euro sterlin parça parça alıp sepet yapabilirsin. Ful girme sakın. Parça parça kademeli düşüşlerin alımları daha makul bir harekettir ytd
BuğraKağan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()r- e- s- e- s- y- o- n
madde in abd
YılmazDemirci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Beyin ölümü gerçekleşmiştir. Resesyonun ayak sesleri
Japon_ustadı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Gümüş pert, euro pert sterlin pert. Tek Umudumuz @musaelik :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Aynen öyle aga. Ama kolay kolay ölmez o adam :)
Team35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()Resesyon başladı artık tamamen yarışa uykuya geçebiliriz başkan
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Fani_Kul yorumu ()dolar olmasaydı gram biterdi