Üye adı:F30
Kayıt tarihi:20 Ağustos 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2471
Üye puanı:225
Takipçileri:10
Takip edilen:33
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Yükseliş olduğunda kullandığın bir yöntem varmı 2. kez dirence gelincemi satıyorsun
Vagabondboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()110tl 100tl olabilecek rakamlar 50 ons yazmış adam görmüyormusun komik rakam bu işte. Ben tlde beklemedeyim parça bile almadım düşerse almak için pusudayım.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Asıl alım yeri dediğiniz yer 72-73 dolar seviyelerimi ve 64 onslardan bahsedenler var budenli bir düşüş beklermisiniz?
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Devamı gelirmi 78 dolar mı 2. durak dediğin yer
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Fed faiz artırımını fiyatlıyor olabilir eğer sabit kalırsa bir miktar yükseliş beklerim. Ons Altın çok geri gelecek gibi durmuyor gümüşüde yukarda tutacaktır düşüncesindeyim.
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()102 tl beklentinizmi var daha aşağısı için ne düşünüyorsunuz gelme ihtimalini zormu görürsünüz komik rakamlar 50 onslar yazılmaya başlandı yine sayfada
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Her kafadan bi ses çıkıyor. Gelişi güzel alta ve üste ezbere rakam verenlere hasta oluyorum.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Fed kararının piyasada bukadar fazla etkili olması normalmi yoksa fedi bahane ederek tahtacı piyasanın içindenmi geçmek istiyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Roketçiyide şelaleciyide terste bırakan gümüş var adamlar ne yapsınlar
Mulayimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Metallerde önemli olan gr arttırmaktır. Gram arttığında parada artmış olur.
Erkanccc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Tahtacının dilinden anlarsın sen ne yapmaya çalışıyor nedir büyük resimde görünen
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Düşüşlerde alıcılarda çok oluyor dip diyerek. Geçtiğimiz aylardaki büyük düşüşteki hızda düşüş hareketi olmasına izin verilmiyor. Bir şekilde 64-72 dolar lar gelse dahi çok fazla alıcı olacağını fiyatın diplerde yada diplere yakın seviyelerde yatay gitmeyeceğini düşünüyorum hocam bende.
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Hafta içi zayıf görünüm bir süre daha devam eder diye düşünüyorum
Tahminss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Paxgold ve gaplı açılış mevzuları dönmeye başlar artık
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Palmiye makası 10tl bilginize bi işler dönüyor yine
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Dipçi üstatlar hiç bitmez 112 den aldım diyen olursa şasırma bu akşam için. Bide zirveden satan üstatlar var tabi ne hikmetse hep aynı adamlar mesaj yazanlar.
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Hafta içi düşüşün devamınımı bekliyorsunuz
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Ben almadım
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()113 dedin hemen geldi
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için F30 yorumu ()Tam tersi olmasın
PAİNTERR için cevaplandı (yorumu göster)