Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 0.9810 05:23:11
EUR 18.1997 05:23:11
USD 18.5385 05:23:11
ALTIN ONS $1661.0250 05:23:11

Profil sayfası: Esmermahmut

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Esmermahmut

Kayıt tarihi:12 Kasım 2021

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:500

Üye puanı:38

Takipçileri:9

Takip edilen:10

Baktığı sayfa:Gr 972.9966 › Gram Altın Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Gram Fiyatı (30.6.2022 12:25:10)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Tüccar/zanaatkar

Yaşadığı yer:Şanlıurfa

Kişisel Görüş ve Yorumları

direnç noktası burası ya aşağı patlayacak ya yukarı :))) bunu herkes söyler önemli olan hangi yöne gidecegini öngörmek hissetmek bilmek lazım ben kendim araştırır analizimi yapar hislerimin verdigi rakamı cıkarır söylerim ytd sallıyorum da derim benim analizim dolar ın şu an 16.4 larda olması gerek ve mb baskılıyor mart sonu nisan ilk haftasına kadar bu rakamı göstermezse mb o zaman şiddetli patlama ve sonuc 21.5-22.5 arasını görür 2022 yılı içinde verdigim tarihtede ons destegi olmadam gram 950-1000 arasını görmesi gerekiyor onsda destek verirse 1000 üstü ytd.. önemli olan piyasayı iyi analiz etmek unutmamalıyız doları baskılayan bir mb altını baskılayan bir fed var bu yüzden bu ortamda veri fayda vermez verseydi 36 cıkan enflasyonda doların rahat 16 yı görmesi gerekirdi.. enflasyon faiz kur bunların analizi sonucu gelecek rakamı söyleyin bende eyvallah tebrik edeyim..

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.

Yatırımları

100000

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için Esmermahmut yorumu ()

hocam doğru söylüyorsunuz bi ürün zirvedeyse alınmaz ve panik asla yapmamak lazım tabiki düşüs olur yükseliş olur ama benim yapmak istedigin al unut olacak yani bugün 1000 liralık bi hisse alacam unutucam 10 yıl sonra bakacam 1000 liram 100 bin etmiş örn hani 1 yılda %100 artan hisseler oluyormus mesela bir lot 10 lira bu lottan 50 lot aldım 1 yıl sonra lot 100 lira eder 5 bin lira bu esnada da aylık 500 lira 1000 lira gibi ekleme yapacam baska hisselere 20 yıl sonra cocuklarıma iy bir yatırım bırakmak için bugün mesela 11 yıl önce bir b- t- c- o- n 1 dolar mıs bugün 40 bin dolar hani bu tarz bişey düşünüyorum karlı olacak bi şey alıcam unutucam shiba su an ucuz al diyen arkadaslar var emin olamıyorum bu yüzden size danışmak istedim al sat yapmıcam al yat seklinde hocam

calculator için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için Esmermahmut yorumu ()

hocam son yazdıgımada bi öneri cvb verirseniz sevinirim

calculator için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için Esmermahmut yorumu ()

hocam ilk etapta aylık 300-500 tl gibi rakamlarla başlayıp aylık 1000-3000 arası rakamlar birikim yapmak istiyorum 2 kızım var onların gelecegi için borsadan hiç anlamam ziraat borsa indirdim denemek istiyorum uzun vade için düşünüyorum vade sorunum yok kullanacagım parayı yatırmıcam birikim yapmak adına bana borsada uzun vadede mesela 300 lira hisse aldım 10 yıl unutucam bakmicam 10 yıl sonra örn 100 bin edermi hisse değerlenince 2. kripto shiba al diyenler var uzun vade al bugün 500 lira 10 yıl içinde değer kazanınca sana 500 bin eder diyorlar hocam siz ne önerirsiniz ? borsada ve kriptoda hangisi ve borsa olursa hangi hisse alayım mesela bugün 300 liram var ne alayım ? şimdiden tşk ederim hocam

calculator için cevaplandı (yorumu göster)

Reklam

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Esmermahmut yorumu ()

hocam yazdım geldimi msjım

calculator için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için Esmermahmut yorumu ()

uzun vadede küçük miktarlarda örn. 300-500 tl aylık rakamlarla başlayıp 2000 3000 rakamlara kadar çıkabilirim birikim yapmak istiyorum kız çocuklarım var 2 tane onlar için bunun için ne önerirsiniz ? borsaya hiç yatırım yapmadım anlamamda ilk defa zborsa giricem olursa..2 ci kripto shiba ucuz şimdiden al diyenler var uzun vade kalsın 10 yıl 20 yıl gibi süre sizce ne yapmamı önerirsiniz?

calculator için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için Esmermahmut yorumu ()

hocam bişey danışabilirmiyim?

calculator için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için Esmermahmut yorumu ()

katılım sağlanmıştır

super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

aleykümselam

Onur58580 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

aynen birde şimdikini duysa kalpten gider :)

Rotavsi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

aynen dahada uçmaya devam edecek iniş takımları bozulmuş inecek gibi de değil fiyatlar

Q777 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

yok o fiyat doğru 650 ml olan ama

Q777 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

9.90 dil 29.90 su andada 39

Rotavsi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

sizin aldıgınız 4 litredir arkadasın dediği 650 ml dir

Q777 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

ama şuda var hocam kac yıl önce fed yine faiz artırmıştı ve o zaman bu kadar enflasyon olmamasına rağmen dolar ons borsa hepsi beraber yükselmişlerdi yanlış hatırlamıyorsam ama yinede belli olmaz herşey olabilir bu piyasada ama bence Altın bu yıl dolardan bağımsız yükselecegini düşünüyorum kendi öngörüm bu yönde bakalım zaman ne gösterecek

35oğuz35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

aynen en son inanacagım kişidir memiş :)

35oğuz35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

ki benim görüşüme göre hocam eğer ons fedin baskısından kurtulursa gelir sizce gelirmi hocam?

35oğuz35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

yorumu yanlış dinlemişsin adam kendiyle çelişkili zaten o ayrı konu adam dediki 2022 yılında Altın 1450 görmeden zirve burası demem 1450 görürsede düşüsün habercisidir derim ha gelirmi o rakamlar gelir ons 1950 olur dolar 21.5-22.5 arası olur o zaman bu rakamlar gelebilir

35oğuz35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

inş diledigin rakamın üstü gelir

last_chance için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

şeytana uyma bence :)

Çetin_çetin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Esmermahmut yorumu ()

kendi görüşüm cumaya kadar yine stabil yapacaklar 1780-1815 arası gel git yapcaklar 1780 altı ve 1815 üstü zor görünüyor önümüzdeki haftaya kadar... ytd

TheNight için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
KVKK ve Çerez politikalarımızı inceleyiniz.
Onaylıyorum