Üye adı:Esadcan1
Kayıt tarihi:12 Mart 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11282
Üye puanı:2241
Takipçileri:126
Takip edilen:126
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1977
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
insanlar zaman gibidir...
bu dünyadan sadece gelip geçerler
ve bir daha asla geri gelmezler
kimini umursamazsın
kimini de asla unutmazsın.
Tekrar hatırlamakta fayda var
Piyasada 4 çeşit yatırımcı profili vardır;
1. BOĞALAR: Çıkış yanlısıdırlar ve buna göre pozisyon alırlar
2. AYILAR: Düşüş yanlısıdırlar ve buna göre pozisyon alırlar
3. KOYUNLAR: Bilgileri yoktur ayı veya boğa hareketlerine kanarak pozisyon alırlar
4. KÖPEKBALIKLARI: Teknik ve temel bilgilerine kendilerine özgü hissiyatlarını katarak duruma göre pozisyon alırlar... çok iyi piyasa kokusu alırlar öngörüleri kuvvetlidir ve çoğunlukla kazananlar onlardır.
Acemi bir yatırımcı;
Şartlara uygun temel veya teknik dayanağı zayıf olan boğa veya ayı tuzaklarına düşmemeye dikkat etmelidir. Piyasada alım içinde satım içinde fırsat hiç bitmez... kazanmak için acele etmeden önce kendini yetiştirmeli veya öngörülerinden faydalanabileceği köpekbalığı olduğundan emin olduğu yatırımcılardan faydalanmalıdır.
https://altin.in/_trendline_
Not==sadece katılım hisseleri alıp satıyorum
Takip list
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3447,75 Nakit puanı var
T. Puan:9627,7466 Gram & Puan birleşimi
Başarı:653. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Ben bugün gümüş aldım 11.47 den . gram biraz pahalı benim için .
Fakirlik iste
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()En azından zirveleri Yakalaya biliyorsun hocam. Beni takip et ama ornek alma diyebilirdin :)
BABY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Sen neptin alim varmı
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Tabi tabi pır fakire :))
Acemi_altıncı72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Onlarda para bitmez hocam
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()@BABY oğuz hocam bu arkadaşa yardımcı olabilir misin
Volkie için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Hangi banka seninki
Acemi_altıncı72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Tlde kalmaktan 1000 kat iyidir ama enflasyona kiyaslarsak zarardayiz manasında yazdım
Extra_aksiyon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Valla hocam 900 den aldığımiz gram yıl sonunda en aşağı 1500 olmazsa her halükarda zarardayiz
BORE4S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Ortalaniz güzel düşmüş hocam hayırlı olsun. dolar da sürpriz sarkmalar olmazsa ( ki ben dolara hala güvenmiyorum) yakında gram çıkar.
Yalniz benim gramda bu seneki beklentim en fazla 1000-1100 arası ytd
BORE4S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Daha yeni farkettim . patronumu olacaktı
Samyeli09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Alirsam etiketrim
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Abd güçlü onsa ve gümüşe karşı hocam ondan dolayı baskiliyorlar. Yoksa size katılıyorum
Gezgin_karadeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Su aşamada en mantiklisi birkaç gün seyredip piyasanın ne yon alacağına bakıp ona gore pozisyon almak bence ytd
=PAŞA= için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()@kadir0101
Tanımıyor musun :))
Samyeli09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Hocam bu espirimiydi
Güzel_insan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Hem ben bu konuda patronunu kullanıyorum :)
Aramızda kalsın :)
Samyeli09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Yarin biraz sarkma olursa bende ekleme yapabilirim.
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Hocam bunlarda terste kalacak göz varmı. bugün hepsi dipten satın aldı :)
BORE4S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Yok ondan değil :)))
Birelirinin buna dur demesi lazim ondan :)
Samyeli09 için cevaplandı (yorumu göster)