ALTIN ONS

$1232.9650

Güncel: 18:10:12

USD/TL

5.7820

18:10:26

EUR/TL

6.6373

18:10:26

PARİTE

1.1474

18:10:26

STERLİN

7.5109

18:10:26

GÜMÜŞ

2.7457

18:10:26

XAG

14.7450

18:10:26
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1474 18:10:26
EUR 6.6373 18:10:26
USD 5.7820 18:10:26
ALTIN ONS $1232.9650 18:10:26

Profil sayfası: erkolay

Üyelik Bilgileri

Üye adı:erkolay

Kayıt tarihi:26 Temmuz 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:492

Üye puanı:28

Takipçileri:0

Takip edilen:18

Baktığı sayfa:Ons 1232.325 › Bitcoin fiyatı {$6559.43} ve satış fiyatları grafiği (23.10.2018 17:50:48)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Btc si olan milyonluk olur

Safinas için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Uzun vadede(mesela 2-3 yıl) btc 100 $:) a indiriyorum:) nereye şikayet ederseniz edin. Nasıl? Aklınıza yatmayan birşey var mı? Olasımı? Bence evet.

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Dolar icin

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Bulent abi, ahmet hocanın 4 saatlik saatlik rsi ne oldu bi bakarmisin

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Hadi hayırlısı. Dualarım 4 saatlik rsı için

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Hocam katardan gecen ay nakit 10, 15 de olabilir, dun de 2 milyar dolarlik tahvil satisi olmustu. Bunun Etkisi olurmu?

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

O nasıl bir paradır. Kimlerle dans ediyoruz buyur burdan yak:)

Gözlerim_dolardı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Beklicem. Dahada aşağı sarkması moralleri bozuyor sadece

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Sadece grafiğe bakmıyor. Politikada gerginlikler, dış ödemeler falan, yorumlar çok. Tek gerçek zarar ettiğim.

Meloş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Hocam panik halindeyim. Doların freni patladı. Zararım 18.000. ne yapayım

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Dolar tüm dirençleri kırıyor. Çok fena terse kaldım. Nerde duracak o da belli değil

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Patronlar golf oynarken bunların ayrıntılarını konuşmuş

akrep için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Hıım yedirmiyorlar yani, herseyi dusunuyorlar

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Tether dolar karsiligi bildigim kadariyla.

akrep için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Tether transferi siteler arası varsa ayni sey bence

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Btc yi Bitstamp tan alip binance de satsak... ne diyorsun

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Asagi kırdı

Gözlerim_dolardı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

$ zararım 10.000

Gözlerim_dolardı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

İyi geceler hocam

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Heyecanlı ramço :)

erkolay için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Heyecanlı sanço:)

Gözlerim_dolardı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Allah razı olsun ondan

erkolay için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Grafikten anlamadğım için yol göstericim Ahmet hocam. Tüm yorumlarını her kelimesine kadar takip edip, sabırla bekliyorum bende.

Wingman için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Hocam ben dolardaydım sabırla beklicem o zaman.

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Bulent abi, dolar direnci kırdı mı? Beklenti yukarı değil miydi?

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Ahmet abi çocuk nasıl oldu?

erkolay için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Btc bu aralıktan aşağı 6200 e bile gidip gelse, birkaç güne altlar çok eriyecek. Altlardan uzak durmak lazim. Kendi görüşüm.

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Yeğenime geçmiş olsun, önemli birşey yoktur umarım.

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Soğuk algınlımı

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

6200 den Dolarda terse kaldım. Ne olcak bu doların hali:)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Bu arada herkese bol kazançlar kolay gelsin

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Hocam hosgeldin

Ahmet_Aktaş için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Binance de btc hacmi hiç olmadığı kadar düşmüş.

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Herkese bol kazançlar.
Btc Beklenti hala aşağı mi?

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Abi ben nakitteydim hala. Sanirim ay sonuna kadar ara ara kolaçan ederim. Simdilik çıkıyorum. Herkese hayırlı bol kazançlar diliyorum. Allaha emanet olun.

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Ooo bayağı fark var. Yanıltır adami

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Bulent abi, ahmet hocanın yorumlarına baktım şimdi de, beklenti yukarıyı gösteriyor. Nedersin, eğer 6600 'ün Altında bu gece kapama olmazsa. Dogrumu

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Iyi geceler herkese. Nasılsınız arkadaslar

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

grafik nasıl ekliyoruz

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için erkolay yorumu ()

Uctan uca Iletişim yolluyorlar

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!