Üye adı:enver12345
Kayıt tarihi:21 Ekim 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:51967
Üye puanı:4603
Takipçileri:1475
Takip edilen:37
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11673,66 Nakit puanı var
T. Puan:11673,66 Gram & Puan birleşimi
Başarı:470. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()borsa ist hacim açtılar 108 e boşa düşmedi haftayada 110 getirir baskı yaaparlar bunlar alıcı bulur haftaya 3, 40 tan yüzüne bakmadılar dolar ın 3, 41 den de bakmazlar :D az daha beklim :D Altın cıyım ben ya nerden bulaştım buna :D
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()sen al dolar ı minnak ablam :D ben senden sora alcam :D
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()çıktım 2 bin kaldı :D o 43 te :D pazartesi gene alacksak niye sattık bilmiyom :D kızma :D
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()35 tl sanırım aldım bilmiom bakmadım ama alış 3, 480 satış 3, 4140 :D çok değil ama güvenmedim şuan dolar a :D canım sıkıldı
efemes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()5 bini sattım pazartesi bidaha alak :D çok eylenecük :D
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()hayır 3, 4080 den almıştım :D 3, 4140 tan sattım :D
efemes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()5 bin dolar ı çıktım D:
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()bahsettim tam da buydu işte :D şuan kısa bi kesit yaşatıyo bize :D
baytar16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()43 te 2 bin var :D gelirse ben onları satarım :d heralde
warmiii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()az daha çıkarsa 42 değerse yukarı 44 45 e kadar gidicek
warmiii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()yazıcak yerlerde aldık :D
warmiii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()endeks çuvalladı :D bide o var:DDD bist aşağıda gerçi bu daha 3 4 puan yukarı gitçek aha yazıom buraya
PeLinNn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()5 BİN dolar ım kar yazıyo satımmı :DDD
PeLinNn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()a şıkkımı diyim b şıkkımı nediyim :D pazartesi salı tetikteyim :D son paramıda yatırıcam :D elbet çıkıcak :D
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ():d şaka diyom bende belki gönderirim belli olmaz sağım solum dolar alınca huzurum kaçıyo :D Altın da senelerce beklerim ama dolar cıks :D
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()rica ederim tersi bir durum söz konusu olursa üzülmeyinde :) ben tamamen son bi şans denemesi yapıcak gözüyle bakıyorum :) geri gelmezde giderse ozaman kaçırırz fırsatı :)
baytar16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()göz ucuynan seni takip ediyom çaktırmadan :DDD aldımı diye bu arada :D itiraf
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()kuyruklu yıldız gibi gitcek :D arkasından baka kalcaz:DDD keşke benim olsa diceniz zaman paraları yicez :DDd obir dolar sahibi :DDD
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ():D yo ben gayet iyi yerde aldım :D benim mum felan yok direk el şıklatıyom lambalar yanıyo :DDD bu ara hep el şıklatıyom :D alkış modundayım tradercim :D
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için enver12345 yorumu ()dolar ın onsu baskılaya baskılaya aşağı atmasını izle onu görürsen alım yapma sora dolardaki çekilmeyle alıma başlıcaz inşallah bu 10 gün iöçersinde olabilir takipteyz ters bişey olmazsa benim beklentim doların onsu ezmesiyle sora kendinide aşağı atmasıyla oluşcak piyasa bu başka bişeyde olabilir ama benim beklentim senin gibi onsta düşüş bekliorum ytd etkilemiyim kimseyi ben dedim gibi buralardan almam 139 143 arası gelirse ara ara dokunurum düşüşe geçmesi lazım haftaya altını n
baytar16 için cevaplandı (yorumu göster)