Üye adı:ensar14
Kayıt tarihi:6 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1151
Üye puanı:68
Takipçileri:5
Takip edilen:45
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1991
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()yüksek kur ile ihracat yükselir ithalat düşer cari açık kapanır
robb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()peki abi bu politika nereye kadar gider, ne olur ne kapanır da son bulur
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()"Cari denge Ekim'de fazla verdi"
artık faiz indirimine gerek kalmadı derler mi sizce?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()dolar kaçın üzerinde kapatmalı?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()yarın ne var hocam perşembe sanıyordum
Leylek34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ():))) pahalanan şeyler inecek diye mi bekliyorsunuz
Dost_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()eğer faiz indirimi olacaksa yapay bir direnç yeri yapıldı diye tahmin ediyorum ytd ama son zamanlarda A. pple gibi şirketlerin dolar kurunu 17 ye neden sabitledi onu anlayamadım
FakirinTavuğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()son 1 aydır kendileri bir balon yarattılar şimdi o balon sönüyor sanırım ama nasıl oluyor bir fikrim yok
FakirinTavuğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()keşke gelen zamlar da böyle düşse...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()benim de anlamadığım geçen hafta A. pple gibi şirketler neden kuru 17 ye sabitledi
New_York için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()toplantı ne zaman açıklama ne zaman arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()parasına para katan sözde yabancı yatırımcının faizi düşmüyor..
Dumanlı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()ing iltere neden dolar alsın ki
3461of için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()asgari ücret toplantısı bitsin tekrar yola devam eder sanırım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()kendisi alıyorsa üzülmem en azından
Remus07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()inş yeniden kendisi topluyordur yoksa çok kötü
3461of için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()cnn türk aç
gokhanaltın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()üstten müdahale ile satıyor alttan yine alıyor aynı yere geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()yıllar önce bir zat söylediydi sanki
Yeşilllll22 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ensar14 yorumu ()A. pple markasının geçen hafta ülkemizdeki dolar kurunu 17 ye sabitlemesi kafamı çok karıştırıyor..