Üye adı:efemes
Kayıt tarihi:26 Eylül 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:17146
Üye puanı:709
Takipçileri:131
Takip edilen:23
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:17 Aralık 1981
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Kocaeli
ilk üyelik @daskatek
bu 2. üyeliğim
Gram Altın:24 Gram altını var
Puan:396,18 Nakit puanı var
T. Puan:147480,5016 Gram & Puan birleşimi
Başarı:132. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()mesela düşüş dip kaç
sonbaron için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()alt yorumda yazmıştın ya 70 delmez dipçiler geldi diye
alttaki yorumu tıkla sürekli
can_24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()can_24 (19 saat önce) Cevap yaz
Ahh dipci geldi
Ahh trader nerdesiniz
3. 55 aldim dedi kur 3. 38 e gitti tinmadilar hedef 3. 85 dediler
Yine dipci hocam 3. 75 en kotu dedi yine geldi
Bence dolar iyi olmasada en azindan nerden iyi alinir nasil sabirla beklenir nasil satilir en guzel orneklerdi onlarinki
0efemes (19 saat önce)
bravo kardeş 3. 55 aldığımda 3. 38 olduğunda 3. 10- 2. 98 dediler 3. 99 oldu 3. 70 - 60 gelecek diye aldırmadılar dip 74 iken 14 aralık mb kararıyla anlık 89 gördü
can_24 için cevaplandı
0can_24 (18 saat önce)
Aynen öyle
Selam olsun traderr baskana ve dipci geldiye
Sayet bence ikiside ayni kişi ama neyse
Ben yemem de :))
https://yorumlar. altin.in/tum/gram- al tin
can_24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()olmadı yine
can_24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()3, 9 alıp 3. 6 nasıl satıyon
Esmer06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()tersini yazmışsın
Esmer06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()bence kapanışa kadar alım satım fırsatı önemli 74 veya 83 olsa en azından fırsat olur 7630 kapasa da önemli değil
Umut_GNY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()iyiki dipçi değilmişsin geri geliyor galiba
SERDENGECTİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()son durum nedir 09:25
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için efemes yorumu ()3 aydır 74 den görüyor bakalım
zeg1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için efemes yorumu ()aynen parçalı alım
Umut_Gültekin_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()3 ayda 74 dip gördü 73 olmadı 70 bekleyin 60 bekleyin almayın demenin anlamı yok demek istetim parçalı al gitsin 70 i de yakalarsın 82 yide görürse satabilirsin zaten bugün 82 gördü
Safak2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()kaçtan terstesin
Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()aynen 2 defa 74 den döndüğün de 70- 60 gelecek almayın dediler 74 aldım 80 den sattım 77 den parçalı alıyorum 70- 60 demenin anlamı yok az kazan öz kazan hızlı kazanmak için 60 bekle 80 sat demeye gerek yok
riskli_hayat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()dip 74x idi dikkatini çekerim
Safak2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()dolar gün içi
3. 75746- 3. 82947 tfx target
arkadaşlar demekki çok büyük sıkıntı yok
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()bence bekle ama yinede taktir senin
furkanz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()bugün %1 Altın da kayıpla kapatmazsa yarın azda artıya gelse 3. 80 çok yakın daha bugün 3, 8261 gördü 3. 85 gelir deseydim zayıf ihtimal derdim ama yarın düşüş devam ederse haftaya kalır olasılıklar
karanlikgece3636 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()sorun değil kusura bakma
karanlikgece3636 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()ilk defa benim gibi düşüneni yakaladım daha piyasa kapanmadı tüh 3, 80 ne zaman gelir deniyor 70- 60 gelecek almayın deniyor 90 cilar yok deniyor halbuki 70 ciler burada panik yok 70 gelsede 83 e gitmedikten sonra anlamı yok anlıkta olsa gider sabah 3. 8256 yukarı seviye gördü
saat 20:17 - 18 ocak
KhaN59 için cevaplandı (yorumu göster)